Beantwoord

My Proxy

  • 20 February 2017
  • 2 reacties
  • 377 Bekeken

Wanneer ik inlog krijg ik steeds :

Ontdek MyProximus

MyProximus-voordelen
Raadpleeg uw factuur en verbruik online.
Maak een Wi-Fi Hotspots-account aan en surf gratis via de 930 000 Wi-Fi Hotspots in België en 13 000 000 wereldwijd.
Beheer uw telefoon-, gsm-, internet-, tv- en Cloud-abonnementen. Voeg opties toe, beheer uw wachtwoorden, vind de pukcode van uw gsm terug of herlaad uw Pay&Go-kaart online.
Spaar punten en ruil ze om voor geschenken met Premium Club. Bekijk uw geschiedenis en de vervaldatum van uw punten.
Bijstand krijgen over mijn producten, de status van mijn vaste lijn en van het netwerk testen.
Ontvang persoonlijk advies op basis van uw verbruik, om beter te genieten van uw abonnementen en diensten van Proximus.


Ik kan mijn verbruik facturen etc... niet zien. Dit is al een week. Heb al IE geprobeerd zonder resultaat. Hoe oplossen?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 22 February 2017, 12:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
We spelen de vraag door naar MyProximus-collega's en houden je op de hoogte

groetjes

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Anntje,

Het is nu opgelost. Ben je hierover al geïnformeerd?

Zo niet, stuur je dan even een privébericht? Dan geef ik je alle gegevens door.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer