My proximus = ramp

  • 10 April 2018
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Ik ben ingelogd om mijn proximus maar kan geen producten nog verbruik bekijken en ook mijn premium business club staat niet actief?bovendien werkt mijn tv app ook niet daar ik my proximus niet deftig kan gebruiken.ik kan dus ook mijn boeketten niet beheren.dit is al meer dan 1 jaar zo..nog steeds niet opgelost ondanks frequente bezoeken aan proximus center en telefoons met de support.Ik overweeg om naar Orange over te stappen

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hier net hetzelfde...Niets staat juist , steeds melding " wegens een technische fout.... enz en uw aanvraag is in behandeling ;; duurt vrij lang , dit noem ik onkunde .... verscheidene telefoons gedaan , maar steeds een onzinnig antwoord, denk dat ze er zelf niet meer aan uit kunnen .. Had een tutimus besteld en wat heb ik een familius... 2 Gsm staan er niet in ... maar kan wel betalen , waar blijven mijn voordelen ???
Reputatie 4
Badge +2
Ook ik kan al meer dan een maand "Mijn Verbruik" niet bekijken.
Mijn account werd reeds door een My Proximus medewerker gereset.
Ook werd mijn account verwijderd en heb ik het opnieuw aangemaakt.
Alles zonder resultaat! Ik wordt er moedeloos van.
Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons via deze link nog even je klantnummer doorgeven aub?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Daniel,
Sinds dat er een lopend order is R00000011000074JOH kunnen we momenteel de gsmnummers niet associeren.Ik heb inmiddels een ticket IM9057782 aangemaakt om dit op te lossen.
Ingeval er extra kosten aangerekend worden moet Proximus deze crediteren in verhouding tot de voorwaarden.
Mvg. Wilfried

Reageer