Vraag

my proximus

  • 26 May 2016
  • 4 reacties
  • 453 Bekeken

Ik krijg geen mails/brieven meer van openstaand saldo voor volgend account- kristien.vanduren@vrt.be ---klantenrekening 25791657---gsm 0487 XXXXX
en kan my proximus niet openen - steeds de melding dit is een onbekend klantnummer - en via support telefoon alleen antwoordapp dat zegt dit is een onbekend klantnummer.
Graag jullie hulp. Danku.

4 reacties

Reputatie 1
Beste Kristien,

Ik stel vast dat de facturen naar uw Zoomit account worden gestuurd, ontvangt u die daar?

We kunnen het gerust wijzigen indien u liever hebt dat ze naar uw e-mail worden gestuurd of per post eventueel?

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Beste Kristien,
Ik stel vast dat de facturen naar uw Zoomit account worden gestuurd, ontvangt u die daar?
We kunnen het gerust wijzigen indien u liever hebt dat ze naar uw e-mail worden gestuurd of per post eventueel?

Met vriendelijke groeten,
Marlies

JA GRAAG WIJZIGEN IK ZOU ZE GRAAG NAAR MIJN EMAIL GESTUURD KRIJGEN DEN GRAAG DE 2 GSM nrs op 1 factuur met 1 KLANTENNUMMER DANKU
Reputatie 1
Beste Kristien,

Ik kan dit gerust wijzigen maar daarvoor had ik graag uw klantnummer en e-mailadres willen vragen ter verificatie.

Gelieve dit door te geven via privé-bericht aan Het Proximus Team via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Reputatie 7
Badge +3
alfons,

ben je eens gaan kijken op onze website bij MyProximus Support FAQ ?

wellicht gebruik je een verkeerd mailadres ? je inschrijving is niet in orde dus.

indien je geen oplossing vindt, geef ons dan via privébericht je gegevens, zodat we je concreet verder kunnen helpen. Goed ?

Groetjes

Tina

Reageer