Vraag

Mobiele app

  • 5 April 2018
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Mijn mobiele app myproximus doet raar. Reeds dagen dat de dienst niet beschikbaar is. Voordien geen probleem. Kan verbruik niet meer volgen. Heb Samsung S5 Neo . Reeds verwijderd en terug installeren. Meerdere mensen klagen op Google play reviews. Proximus doet er iets aan.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Anita, kan je dan ook niet aanmelden? Welke foutmelding krijg je dan precies? Heb je het na het opnieuw installeren eerst via 4g aangemeld? Want jouw profiel staat goed. Groetjes, Aziz
(de echtgenoot van Anita) ik ga mijn tijd niet verprutsen met jullie domme vragen , lees al het voorafgaande ! heb het al gezegd , de domsten willen het meeste antwoorden geven om op te vallen ! niert gelezen dat ik na mijn vakantie jullie een C4 opstuur ? ik vertrek vandaag nog !

Reageer