Mening Proximus

  • 2 October 2016
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Goedeavond iedereen,

Ik wil hier even mijn mening kwijt over Proximus. Ik ben hier alles behalve tevreden over. Ze hebben mij al 2 keer een rekening gestuurd waarbij ik 100 euro meer moet betalen. Ik vind dit niet kunnen omdat de app van Proximus niet werkt, ze toont pas dagen nadien hoeveel je echt hebt verbruikt zodat je niet door hebt dat je over je limiet zit. Ze sturen geen waarschuwing als je over je limiet gaat, en ze sturen geen sms als je in het buitenland bent.

Daarom raad ik Proximus spijtig genoeg af!

mvg

Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als het over 3G/'4G-verbruik gaat staat er volgende uitleg in My support
Hou wel rekening met:

Het gaat niet om informatie in real time. Uw bel- en sms-verbruik wordt om de 30 minuten geactualiseerd (soms pas na 4 uur); informatie over uw dataverbruik om de 24 uur.
U ziet enkel de gegevens voor de simkaart die in uw mobiel toestel zit. Voor het verbruik van uw vaste lijn of uw andere mobiele toestellen, bezoek MyProximus via de website.
Mobiele betalingen (zoals sms-parkeren) verschijnen, afhankelijk van de externe dienstenleverancier, tussen 30 minuten en 48 uur na aankoop.
Indien u over een gratis bel-, sms- of surfvolume beschikt, verschijnt uw verbruik pas als deze volumes opgebruikt zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Thomas,

dat de app niet onmiddellijk weergeeft wat het verbruik is, dat is gekend : zie info hieronder:

"Het gaat niet om informatie in real time. Uw bel- en sms-verbruik wordt om de 30 minuten geactualiseerd (soms pas na 4 uur); informatie over uw dataverbruik om de 24 uur"

maar er worden wel degelijk regelmatig sms'en verzonden bij overschrijding van bundel.

Kan je via privébericht je gsm-nummer doorsturen ? dan kijken we na wat er misgegaan is.

mvg

Tina

Reageer