Beantwoord

Mail : topic 'geblokkeerd account'

  • 19 January 2018
  • 4 reacties
  • 507 Bekeken

Ik heb volgende mail aangekregen maar vraag me af of deze wel van Proximus komt.


Hallo,

Jouw account MyProximus is geblokkeerd, Binnen 48 uur kunt u geen berichten verzenden of ontvangen.

Klik hier om door te gaan en uw accountinstellingen bij te werken

MyProximus.
icon

Beste antwoord door Wim 19 January 2018, 21:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag anitag,
Dat zal wel een valse of phishing mail zijn. Kun je de mail als bijlage (dus niet forwarden) sturen naar abuse@proximus.com?
Of dit webformulier invullen: https://www.proximus.com/nl/abuse/form

Alvast bedankt.
Mvg,
Wim
Guidoe,
Onze instructies hiervoor staan in deze FAQ:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_fraud/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/een-verdachte-e-mail-opgelet-voor-fraude-via-phishing.html

Best is de mail als bijlage doorsturen naar abuse@proximus.com. Of dit webformulier invullen: https://www.proximus.com/nl/abuse/form

Mvg,
Wim

bron > https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/opgelet-nieuwe-phishing-mail-van-skynet-doet-de-ronde-41136
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Kan je via privé bericht je Myproximus account geven?

Via deze link,

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul
Hallo, dank voor de antwoorden. Ik had de mail reeds doorgestuurd naar abuse@belgacom.be voor alle zekerheid. En een bericht gestuurd via Facebook maar 't is weekend dus zal niet zo snel gelezen worden denk ik. Ik zal de rest van de acties die hierboven werden voorgesteld ook even uitvoeren.

Reageer