Beantwoord

M-pay

  • 6 February 2018
  • 1 reactie
  • 391 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Sinds men op twitter en op de chat men mij niet echt willen helpen zal ik het hier maar eens proberen...

Ik heb via de technische dienst mijn limiet van mijn M-pay naar 100 euro gezet om dat ik al aan mijn limiet van 50 euro zit deze maand. Nu als ik in app iets probeer te kopen krijg ik nog steeds het bericht dat ik dat niet kan aankopen omdat ik aan mijn limiet zit.

Ik heb al mijn gsm opgestart, maar nog steeds krijg ik hetzelfde bericht.

Als iemand me zou kunnen helpen is dat zeer geapprecieerd sinds ik na 4 dagen een beetje gefrustreerd begin te worden.

Mvg,

AG
icon

Beste antwoord door FreyaVR 7 February 2018, 19:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer