Krediet verdwijnt mysterieus op pre-paid kaart

  • 13 March 2017
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

nummer: 0472398743

Beste,

Op 12/03/17 probeer ik een sms te verzenden, en dit lukt niet.
- Ik controleer mijn krediet #121#: 13,81 euro (heb hier een screenshot van).
- ik probeer opnieuw de sms te verzenden, lukt niet
- Ik check opnieuw mijn krediet (#121#): 3,80 euro - ZONDER IETS TE DOEN
- hoewel ik nog 3,80 euro heb, kan ik geen sms versturen of niet bellen. Mobiel netwerkt werkt ook niet meer.

Op 13/03/17 herlaad ik mijn pre-paid kaart
- ik bel klantendienst (enkele keren wordt doodleuk ingehaakt) om zowel krediet probleem aan te kaarten, alsook te vragen waarom mijn mobiel internet nog steeds niet werkt.
- klantendienst weet niet waarom mijn krediet de dag ervoor mysterieus verdween. Ze suggereren dat ik met mijn verbruik van mijn mobiele data boven de limiet (500mb) zat, maar mijn mobiel internet werkte niet, dus dit kan het probleem niet geweest zijn.
- klantendienst weet niet waarom mijn mobiel internet na herladen niet werkt, ze adviseren om de app "my proximus" te downloaden, of mijn verbruik op de website te controleren.

- app werkt niet
- "mijn verbruik" op website werkt ook niet
- klantendienst haakt opnieuw in wanneer ik bel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag fvercrae,

Ik zie effectief op 12/03 meerdere betalende connecties met mobiele data, wat de verklaring is voor de ontbrekende €10,01. Ondervind je momenteel nog steeds de technische problemen? Is er hier ook al contact over opgenomen? Ook voor de MyProximus problemen raad ik aan om contact op te nemen met de bijhorende dienst (telefonisch via het gratis nummer 0800 22 800, 08:00-22:00).

Groetjes,

Lorentz.

Reageer