Koppeling / inloggen e-services onmogelijk

  • 28 October 2011
  • 4 reacties
  • 3403 Bekeken

Ik heb een Belgacom TV-Internet pack en een Proximus gsm-nummer wat geen deel uitmaakt van voorgenoemde bundel.

Bij het inloggen bij Proximus is er geen enkel probleem voor de e-services maar een koppeling met Belgacom is onmogelijk op hetzelfde emailadres en geeft de foutmelding dat klantennummer, paswoord of activatiecode verkeerd is.

Vervolgens heb ik geprobeerd Belgacom alleen te activeren op een ander emailadres met dezelfde foutmelding.

Hierbij te weten dat ik 2 e-service activatiecodes heb geprobeerd (de code gekregen bij het opstarten in augustus en die van de laatste factuur in oktober) maar beide met hetzelfde resultaat.

Vandaag naar de klantendienst gebeld maar ook voor hen leken alle gegevens in orde en verwezen me door naar dit forum.


Dus:

Proximus e-service werkt, 2x Belgacom-code <4maand niet ongeacht of het gekoppeld wordt aan Proximus of niet.


Iemand een idee?

4 reacties

Beste sigixv,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam , klantennr , contactnr) even doorsturen?

Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.


Met vriendelijke groeten,

Eva

PM gestuurd naar Eva en mijn probleem ging opgelost worden door de desbetreffende dienst.

Waarna ik dit aankreeg als mail.




















corporate.e-services@belgacom.be aan mij


details weergeven 14:40 (3 uren geleden)






Geachte heer XXX,

Wij hebben uw aanvraag voor inlichtingen over e-Services goed ontvangen.

U kan u e-Services account Belgacom & Proximus samen zetten. U moet zich op u e-Services account Proximus loggen dan op "profil" drukken vervolgens op "mijn belgacom", u hebt behoefte uw laatste faktuur voor de klantennr, faktuur datum en bijhorende activatie code. En daar kan je de twee samen zetten.

Met vriendelijke groeten,

e-Services team


En vervolgens per sms werd ik verwittigd dat klacht nr. 14053607 werd afgesloten.


Dus behalve minimaal zeven taal- en spellingsfouten in de mail is de aanvraag voor inlichtingen misschien goed ontvangen maar blijkbaar niet goed gelezen.

Het probleem bestaat er nu net in dat de koppeling niet lukt omdat mijn activatiecode, factuurdatum en klantennummer samen niet willen werken (zie foto).
Beste sigixv,

Uw opmerkingen zijn als dossiernummer 14146911 overgemaakt aan de bevoegde dienst.

Mvg,

Eva
Alles in orde nu, blijkbaar was er ergens iets mis tussen de software en data op server.


bedankt

Reageer