Klacht ingediend op 14/5, geen reactie...

  • 9 June 2018
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Via contactpagina klacht ingediend, nu na bijna een maand zelfs nog geen bevestiging gekregen dat mijn klacht ontvangen werd. Bijna 40 jaar klant bij belgacom/proximus. Is dit de klantenservice tegenwoordig? Ik vind ook geen spoor van mijn klacht op myproximus. De tijd vliegt... inderdaad maar men mag toch wel enige reactie verwachten na bijna een maand!!!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tja.... misschien een 2de poging wagen, normaal krijgt/kreeg u quasi direct een e-mail terug met een dossiernummer
Een antwoord kan inderdaad soms wel eens op zich laten wachten (of te wensen overlaten), maar dan blijft er nog bv.een aangetekend schrijven met ingebrekestelling, de ombudsdienst telecommunicatie of/en de rechtbank
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer