Hoi,
Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij proximus.
Maar ik zit met hetzelfde probleem als 'Niels 1995'.
In 'my proximus' kan ik mijn verbruik niet nakijken
alsook alle andere dingen die men ermee kan,
zoals mijn emails lezen enz.
Ik vind dat spijtig want het lijkt me heel leuk.
Misschien komt het nog wel in orde.
Zal voorlopig nog wat afwachten..
zeker in het weekend kan je moeilijk conclusies trekken, aangezien proximus zeer dikwijls onderhoud aan hun servers doen, maar wat nog niet wil zeggen dat daar het probleem ligt ik denk dat ze nog wat meer en vaker onderhoud zullen moeten doen want de laatste tijd is het weer erg met de meldingen vergelijkbaar met de uwe en niet alleen op dit forum ook twitter en Facebook......!
Er zijn nog veel te veel meldingen van MyProximus problemen IMHO
Er zijn nog veel te veel meldingen van MyProximus problemen IMHO
In elk geval alvast bedankt voor uw antwoord.
Ik zal nog wat geduld moeten opbrengen
en anders zal ik na het weekend eens moeten bellen denk ik.
Ik zal nog wat geduld moeten opbrengen
en anders zal ik na het weekend eens moeten bellen denk ik.
Inderdaad dinsdag best bellen of dinsdag een privébericht sturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ik heb dat ook voor.
Via mijn Proximus Account kan ik niets zien, via de App op mijn iPhone gelukkig wel. Ze zullen dat wel eens vernieuwen zeker.
Via mijn Proximus Account kan ik niets zien, via de App op mijn iPhone gelukkig wel. Ze zullen dat wel eens vernieuwen zeker.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.