Kan verbruik, mails enz in 'MyProximus' niet raadplegen.

  • 13 August 2016
  • 5 reacties
  • 220 Bekeken

Hoi,

Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij proximus.
Maar ik zit met hetzelfde probleem als 'Niels 1995'.
In 'my proximus' kan ik mijn verbruik niet nakijken
alsook alle andere dingen die men ermee kan,
zoals mijn emails lezen enz.
Ik vind dat spijtig want het lijkt me heel leuk.
Misschien komt het nog wel in orde.
Zal voorlopig nog wat afwachten..

5 reacties

zeker in het weekend kan je moeilijk conclusies trekken, aangezien proximus zeer dikwijls onderhoud aan hun servers doen, maar wat nog niet wil zeggen dat daar het probleem ligt ik denk dat ze nog wat meer en vaker onderhoud zullen moeten doen want de laatste tijd is het weer erg met de meldingen vergelijkbaar met de uwe en niet alleen op dit forum ook twitter en Facebook......!
Er zijn nog veel te veel meldingen van MyProximus problemen IMHO
In elk geval alvast bedankt voor uw antwoord.
Ik zal nog wat geduld moeten opbrengen
en anders zal ik na het weekend eens moeten bellen denk ik.
Inderdaad dinsdag best bellen of dinsdag een privébericht sturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ik heb dat ook voor.
Via mijn Proximus Account kan ik niets zien, via de App op mijn iPhone gelukkig wel. Ze zullen dat wel eens vernieuwen zeker.
Er worden inderdaad de laatste tijd veel problemen onde de algemene noemer MyProximus gemeld dus ze zullen wel op de hoogte zijn en er aan werken ook, veronderstel ik toch, al is het nu wel komkommertijd !-)

Reageer