Vraag

Kan geen verbruik zien?

  • 30 January 2018
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Noch de app nog via de site kan ik het verbruik van mijn vrouw haar gsm zien?

Zijn ondertussen al aan het overstappen sinds 23 december en nog steeds niet alles in orde , bij Telenet was ook niks opgezegd met als gevolg nog een maand daar ook mogen betalen....ondertussen is gsm van mijn vrouw eindelijk overgeschakeld , alleen kan ze na 3 weken nog steeds geen verbruik zien en staat gratis app ingesteld op Whatsapp terwijl bij aanvraag duidelijk Facebook was gevraagd??? Wat voor een geklungel is dit eigenlijk bij Proximus???

Heb ondertussen al meer dan 10x gebeld , 2 Proximus winkels bezocht en meerdere chatsessies gehouden met jullie medewerkers , steeds zelfde antwoord , het zal nu wel snel in orde komen , bah!!!!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Fabrice, kan je ons het betrokken gsmnummer via een privébericht doorsturen , dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hallo Fabrice, kan je ons het betrokken gsmnummer via een privébericht doorsturen , dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
is verstuurd ben eens benieuwd
Zoals ik reeds gewoon ben van Proximus , nog geen oplossing ???

Volgende week alles terug naar Telenet die hebben tenminste kennis van zaken!!!!!!!!!!

Reageer