Vraag

Inloggen op de Proximus cloudapp lukt niet

  • 15 August 2018
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Ik heb 100gig opslag op mijn cloud,en via de pc thuis kan ik alles perfect beheren via myproximus,maar sinds kort probeer ik ook mijn gegevens te raaplegen via de cloudapp!
Dat lukt dus helemaal niet,als ik wil inloggen krijg ik de melding "verkeerde login of password"!!!!
Dit is wel heel raar want ik gebruik dezelde login gegevens van myproximus!
Ik heb al een paar keer de app opnieuw geinstalleerd maar niets helpt altijd dezelde melding!
Wat loopt er verkeerd want ik zou de gegevens moeten kunnen raadplegen op mijn werk!

Giovanni Claus

4 reacties

Ter info: pas morgen komt er hier iemand langs op het forum van het proximus team.
Zou dit mss een oplossing kunnen zijn
> Klik Hier
Hopelijk wel!
Bedankt
Probleem opgelost!!
Volledig nieuw password gemaakt voor mijn login en ......'t werkt!
Bedankt Martin voor de suggestie!
Super, graag gedaan.

Reageer