Na 4 keer contact te hebben opgenomen, via 6000, met de helpdesk, ben ik nog geen stap verder. Ik zou graag klacht indienen over de trage internet verbinding in de eu. Zowel in Tsjechië, Duitsland als in Kroatië gaat het van geen kanten vooruit. Probeer ik via mobilevikings, geen probleem, zelfde snelheid als het locale netwerk. Bij de heldesk wist men van niets, en zei men via de website klacht in de dienen. Ik vind echter nergens waar ik dit kan doen. Ik heb nog 3x teruggebeld en men kan mij niet vertellen waar ik dit kan doen. 2 van hen waren zelfs gewoon onvriendelijk. Ook via de website als je naar "contact" gaat, staat er "mail ons"... Ik kan echter nergens een e-mail vinden of een online formulier om een mail te sturen. Ik heb van de laatste een tel nummer gekregen: "056/20.08.30" maar na +/- 45 seconden belsignaal krijg je een of andere messengerdienst aan de lijn waar geen referentie gemaakt wordt naar proximus.
Beste antwoord door LorentzV
Bekijk origineel