Vraag

Hoe 2de gsm beheren in MyProximus?


ik beheer mijn gsm (vnl nazicht facturen) via myproximus. Mijn echtgenote heeft echter ook een gsm proximus en die had ik graag in dezelfde myproximus gezien. hoe moet ik dit regelen? ik wil vnl kunnen aanduiden dat ze geen papieren factuur meer hoeft te ontvangen.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste,
naar wat ik hier lees
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Lijkt het niet direct mogelijk dit manueel te doen.
Wat u wel kan doen , is een privébericht sturen naar het Proximus Team met uw gegevens.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
en dan kunnen zij dit misschien voor u aanpassen.

Alternatief kan mevr ook een MyProximus aanmaken en dan zo de verzendwijze veranderen.
Ik denk dat het ook zou kunnen , al ben ik totaal niet zeker, dat proximus ook ergens toelating van de tegenpartij nodig heeft als zij dit moeten aanpassen?
Reputatie 4
Badge +2
Mijn excuses.
Ik was iets te snel.
Het lijkt wel degelijk mogelijk.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
Dat is de fout van google dat je die link niet direct gevonden hebt 😉
Reputatie 4
Badge +2
Ik werk hier zonder Google..... 😫
Enkel de verschillende telecomoperatoren zijn toegankelijk.
Fortinet/Guard blokkeert alles.
Ha daarmee dat je zolang hebt moeten zoeken op de proximus site 😉
ik heb hier mijn persoonlijke computer staan naast die voor mijn werk waar ook niet alles kan natuurlijk, maar als je van thuis mag werken heb je toch nog altijd wat voordelen 😄
beste s1mon3, het is niet voor de eerste maal dat ik iets opzoek in het forum en steeds naar de site verwezen wordt waar het dan meestal fout loopt. ook nu weer kom ik op de site terecht (had ik zelf al gevonden door alle opties één voor één te klikken) waar je dus NIET kan doen wat gezegd wordt. Punt 4 van hoe kan je beheerder worden: Klik op "Voeg uw pack en uw vaste diensten toe aan MyProximus" ofwel op "Voeg uw gsm-nummers toe aan MyProximus". Geef uw klantnummer op.. Men moet mij toch eens vertellen waar je op die pagina na het inloggen je die knop of optie vind!

misnoegd over de website maar super tevreden over de snelheid waarmee andere gebruikers op het forum reageren. EN PROXIMUS??? WANNEER REAGEREN DIE MET EEN CORRECT ANTWOORD?
Reputatie 4
Badge +2
Beste,
meestal krijgt u het snelst een antwoord via
Twitter : https://twitter.com/proximus
&
Facebook: https://www.facebook.com/proximus/
@tjennecv

je bent niet alleen die op deze link in een cirkeltje blijft rondraaien, is alles behalve gebruiksvriendelijk.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Tjennecv, kan je ons alvast even je login bezorgen per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, wil het alvast graag voor je bekijken. Als je klikt op mijn account, mijn klantenprofiel sta je hier alvast als beheerder voor zowel mobile als vaste producten? Groetjes, Nicky
@NickyL: ik sta inderdaad als beheerder in mijn profiel . dat was echter NIET mijn initiele vraag. zie begin van dit gesprek.
ik heb nu echter gemerkt dat op de facturen van onze gtsm's een verschillende klantenrekening staat en begon dus te denken dat het niet mogelijk is om alles via dezelfde myproximus te beheren. nochtans zijn de facturen beide op mijn naam en zelfde adres enz... en in mijn profiel op myproximus staat uiteindelijk nog een ander klantnr???? dus blijkbaar mag je in proximus WEL een ander klantnr gebruiken dan het klantnr op je factuur? ik begrijp er niets meer van en wil nog steeds de oplossing of antwoord om de gsm van mijn echtgenote te beheren via de nu bestaande myproximus. (en daar dan nadien de papieren factuur op te zeggen)
mvg tjennecv

Reageer