gsm in e-services

  • 2 October 2010
  • 26 reacties
  • 4694 Bekeken

ik heb nu ongeveer 9 maanden een pack afgesloten voor internet tv en mobiel tel.

maar als ik op e-services mijn abo. wil raadplegen krijg ik bij tabblad gsm de melding dat ik geen gsm abo.

heb .

ik heb reeds een e-mail gestuurd naar bel.customers help center als oplossing gaf men mij contact op te nemen op 080022263 een dienst voor e-services ,maar wanneer ik bel krijg ik de melding dat via mijn vaste telfoon moet bellen van thuis,probleem is ik heb geen vaste telefoonlijn

weet iemand hier eenoplossing voor of welke optie moet ik nemen wanneer ik bel naar 080022800

alvast bedankt

login is fa450866

26 reacties

Beste Pjetter,

Uw vraag werd doorgestuurd naar onze bevoegde dienst.

Zij zullen u per mail antwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Eva

dank u Eva
eva nog steeds geen mail gekregen en nog steeds geen verandering in e-services.

is betrokken dienst soms op vakantie ?
Nadat mijn GSM abbo is toegevoegd aan mijn bestaand package (vaste lijn, internet favorite, mobiel internet en Belgacom TV) kan ik via e services mijn GSM abbo niet meer consulteren. Ik heb al een aantal keren naar de klantendienst 080022800 en One Team 0800 22909 en daar zegt men steeds dat het probleem doorgegeven is aan de technische dienst en binnen de 24 of 48 u zou opgelost zijn.

De laatste dagen kan ik zelf geen SMS meer versturen en het nummer van de oproeper wordt niet meer getoond.

Eva, het is vrij vervelend om telkenmale hetzelfde antwoord te krijgen : "binnen 48 u wordt dit probleem opgelost"

bk 000239

Alvast bedankt
nog steeds geen email ontvangen Roepen

zopas geprobeerd om een bericht per sms te krijgen wanneer er een nieuwe factuur is,

blijkbaar heb ik nu een ongeldig gsm nummer !

raar op mijn factuur staat wel elke maand mijn afrekening van mijn gsm ?

volgens e-services geen abbo

volgens factuur wel abbo

Afgesloten
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn GSM-nr laten opnemen in een PACK van Belgacom. Via mijn e-services is mijn gsm-abonnement nog steeds niet beschikbaar.

Nu juist ontdekt dat door mijn gsm-nr op te nemen in een PACK van Belgacom de BES & BIS services NIET BESCHIKBAAR zijn! Mijn sim-kaart is dus niet meer te gebruiken in een Blackberry! Vreselijk! Oplossing die Belgacom mij voorstelde te doen was mijn gsm-nr terug uit het PACK te halen en terug apart bij Proximus aan te sluiten ????? Belgacom en Proximus zijn 1? Ja mijn G.T!


Hopelijk komt hier snel een antwoord met de bijhorende oplossing!

Mijn klantennummer 609280082

Gebruikersnaam fc15549
@kristof

pas op met hun voorstel ik had familycall maar dat heeft belgacom niet maar dit hebben ze niet gezegd dus na overgang had ik het zweten. Ik stelde ook voor om terug over te gaan naar proximus maar dan moet ik wel de rest van het jaar als vergoeding betalen en een nieuw boeket starten voor een jaar...

zelfde firma maar toch niet en het erge is dat je eigenlijk wel nog altijd proximus bent en belgacom enkel de fakturatie doet maar naar je proxiclubpunten en extra's mag je fluiten


@ kristof: ONMIDDELLIJK terug naar Proximus gaan!!!! Niet twijfelen! Misschien is het nog niet te laat voor jou!

eenmaal ze zeggen: 'wij geven uw probleem door' en 'binnen de 48u is het opgelost' ben je er aan voor de moeite.

Sterkte!
Badge
beste

Belgacom-Mobile is (voorlopig) niet geschikt voor professionele gebruikers zoals BB abo of zwaardere abo's. Uitermate geschikt voor de doorsnee gebruiker die hierdoor bijkomend(e) voordelen met Belgacom TV ontvangt. wanneer er een noodzakelijke dienst zoals bes & biz niet beschikbaar is kan je kosteloos terug naar Proximus worden overgezet. U dient maw geen verbrekingsvergoeding te betalen.

groeten-muisje
vandaar dat ik als professioneel gebruiker door de verkoper 'het ideale belgacom mobile tarief BIZZFLEX' werd aangeraden. What s in a name...

Speciaal voor de professionals dus...

En zo gaat dat maar door.
wat is het toch een geluk dat EVA bestaat om ons te antwoorden op onze vragen. Ik denk dat ze beter een telenet abonnement geven aan EVA zodat ze kunnen antwoorden. Waarom is het altijd opvallend stil als er terechte kritiek is en komt er geen oplossing... of zelfs geen antwoorden. Beloften maar dat is goed voor sinterklaas en de kerstman.
nabs zo meteen weeer naar belgacom boetiek. Benieuwd naar welk kastje en muurtje ik nu weer gestuurd zal worden, Dag 38 in mijn queeste...
LOL hoewel het niet meer lollig is. Ze kunnen hun berichten nog niet in het nederlands sturen dus ik vraag me af of ze hun forum vol antwoorden (lees: vol onbeantwoorde vragen) waarschijnlijk nog niet lezen want reactie zie je niet en oplossingen geven ook niet. KLANT.... Kuchen Lullen Afwimpelen Negeren en Telefoon dicht leggen opgelost...
Ik heb dus een foto ten bewijze mee ge-uploaded.

Hallo,

Krijg een mooie folder binnen van BIZZ Club met de melding dat ik 17175 punten heb en kan kiezen uit een aantal voordelen.
Geweldig maar door 1 factuur Belgacom-Proximus werkt inderdaad de e-services van Proximus niet meer. Dus is het niets.

Het doorsturen van Proximus naar Belgacom naar Proximus (zelfs via chat) is gewoonweg iets heel anders dan dat de folder weergeeft: "Belgacom en Proximus bundelen de krachten. Hier profiteert u als waardevolle klant van mee"...

Telkens ik zo'n folder editie krijg probeer ik het opnieuw, telkens de belofte dat het opgelost wordt.

Denk dat ik stilaan ombudsdiensten, testaankoop enz. ga inschakelen. Dit is volgens mij een vorm van bedrieglijke reclame. Binnenkort vervallen de punten gewoon.

mvg

mleen
Ha mleen ik heb ook de folder gekregen hoor.

Ik ben net terug overgeschakeld van Belgacom mobile naar proximus (dat was een ware calvarietocht van 40 dagen voor een simpele overdracht) en kan me eindelijk terug inschrijven in e-services, maar inderdaad, ook ik kan online geen punten inruilen. (Die was ik blijkbaar nie kwijt, of ik er in dat jaar dak belgacom mobile was heb bijgekregen weet ik niet, als belgacom mobile klant kon ik geen e-services doen)

voor zover ik weet kon je enkel punten verzamelen via proximus en is dit nu veranderd.

Het is inderdaad 1 GROTE SOEP. Together with... noemen ze dat dan.

Misschien es bellen naar de 1910? Ik heb net een half uurtje ad lijn zitten luisteren naar het befaamde proximus trilalatje en heb dan maar neergelegd.

Net mijn domeinnaam (website en e-mail) overgedragen, mijn 3 telefoonlijnen volgen ook binnen een paar dagen. En dan nog enkel weg bij proximus en ik heb er niets meer mee te maken. Haha ze wilden me nog een korting van 10eu per maand geven op mn nieuwe proximus abonnement gedurende njaar als ik intekende voor 24maand, dat vond ik goed geprobeerd.Neenee ik ben zo vrij als maar kan en ben na mn eerste factuur en ik mn punten kan inruilen ver weg van deze telecomboer.

Ik was nog geen 3 dagen proximus en dr hing al een verkoper ad lijn voor een betere formule. In da jaar heb ik Belgacom NOOIT gehoord ondanks dak veel te veel betaalde.

Ik heb trouwens een klacht ingediend bij Testaankoop en Ombudsman telecom ivm de schandalige overdracht, tpersoneel van mn belgacomcenter en beide zijn ontvankelijk verklaard en in behandeling.

En kijk es hier:

http://customer.proximus.be/nl/Promotions/PMT_Efolder_1.html , ze klappen al niet meer over 'bel met proximus, surf met belgacom en gratis tv'

Ik moet nog es in mijn geliefde Belgacom center gaan kijken of die bedrieglijke folders er nog liggen.

Dag allemaal, wie het ook mag lezen...

Ik ben denk ik ongeveer 25 jaar (!!!) klant van Belgacom en klant van Proximus. Van trouwe klant gesproken.
Heb nooit een andere provider gehad.
Waarschijnlijk heb ik hierdoor heel wat voordelen gemist bij andere providers, maar daar geef ik nu echt niet om. Als iets werkt bij mij laat ik dit werken. En dit zowel voor mijn vast toestel, fax, gsm-toestellen, internet enz...

Een goede service naar de klant toe hoort daar bij. Het is gewoon ongelooflijk dat dit al zolang aansleept. Omdat ik een kleine KMO heb vond ik het nuttig om maar 1 factuur te hebben voor alles - gewoon voor m'n boekhouding. Anders had ik dat aanbod nooit genomen. Vanaf dat moment zijn de problemen begonnen: btw nummer verdwenen op factuur, geen "klant" meer bij Proximus, geen gratis belwaarde meer in te ruilen voor gespaarde punten...

Voor mij blijft het een vorm van bedrieglijke reclame. Onlangs zijn supermarkten veroordeeld omdat produkten uit hun folder niet in de rekken lagen. Is dit dan niet hetzelfde? We krijgen iets aangeboden maar geraken er niet aan?

En Eva is op vakantie of zit te wachten tot ze ook maar nieuws krijgt van hogerhand. De medewerkers die achter dit forum de mails behandelen doen ook maar hun job. Ik tracht naar de situatie te kijken en niet naar de persoon maar als klant is het wel frustrerend geen gehoor te krijgen. Al komt het in orde in 2015, iets laten weten is toch het minste.

Ik blijf hopen op een constructieve oplossing, technisch kan dat toch niet moeilijk zijn om die klanten opnieuw hun account te deblokkeren zodat e-services bij Proximus weer toegankelijk is. En dat tegen dan mijn punten niet vervallen zijn! groeten, mleen.
Dag Stefan

Alles op 1 factuur: telefoonlijn / internet favorite - multi / happy time mobile / internet on gsm comfort / happy time + - totaal aan abonnementen 77 euro per maand.

Bizar of niet, heb nog nooit zoveel telefoon ontvangen van andere providers deze week. Ik wacht hun offertes af en beslis dan.

groeten, mleen.
Reputatie 6
Badge +1
Ja ik heb dus ook ontdekt dat ik geen proximus klant meer ben. Vond het al raar dat ik de melding kreeg uw nummer wordt overgedragen aan Belgacom. Bij e services staat alleen mijn telefoon nummer en dat is het. Ik kan ook niet meer naar nr 6000 bellen. Wou mijn voicemail uitschakelen en dat lukt dus niet, moet daarvoor naar klantendienst bellen. Na 2 dagen was zonder enige reden de voicemail terug geactiveerd. Zat in Spanje en was wel tien keer gebeld, flinke rekening daardoor.

Bij Proximus kan ik niet inloggen, u bent geen proximus klant! Wou ook een maand gratis internet on GSM proberen, kreeg bericht u bent geen Proximus klant.

Bij overschakeling is dit nooit aan mij gezegd. Ik voel me toch wel bedrogen.
tja William, iedereen dezelfde problemen.

op dat vlak hebben de klanten hun frustraties gebundeld in plaats van zij hun krachten.
Ben in elk geval niet van plan om te bedelen naar hun voordelen. groeten,mleen
Het grote probleem is dat mensen denken dat dat allemaal hetzelfde is als je op 1 factuur komt te staan.

Ik heb ook moeten ondervinden dat je al die voordelen (punten, 3 maand GRATIS internet op gsm proberen, vrij van tariefplan veranderen zonder opnieuw een jaar vast te zitten,...) niet hebt bij Belgacom mobile.

En idd je bent ook geen proximus klant dus kunnen die e-services niet werken he.

Men zou de klanten daar wat meer mogen op wijzen. Maar als ze dat doen gaat er wsch niemand meer over.

Gewoon het jaar uitzweten zou ik zo zeggen en dan zo vlug mogelijk weg.

Ik ben er in elk geval volledig van af, NOOIT nog Belgacom voor mij. Met dank aan het fantastische personeel in mijn Belgacom winkel.
Zelfde bij mij hier: heb ook mijn gsm van proximus naar belgacom (pack) verhuisd. Krijg bericht dat ik 14391 punten gespaard heb... maar kan ze niet online inwisselen om dezelfde redenen als hier in voorgaande posts. Ik bel dan maar 1910 om mijn punten in te wisselen, weer doorheen enkele menu's tot ... je raadt het al : eeuwigdurende wachtmuziek!

tot enkele minuten geleden... we volharden tot het uiterste! Via 1910 punten kunnen inwisselen tegen een nieuwe gsm. Levering zal max. zes weken op zich laten wachten. Hopelijk leveren ze die...
ik had een pack belgacom tv + internet en een proximus nr. In mei de overstap gemaakt naar pack van belgacom (belgacom tv + internet + mobil).

Hetzelfde probleem, proximus punten op te nemen binnen de zes maanden. Dit blijkt op geen enkele manier mogelijk. Verschillende keren van pol naar pier gestuurd. Belgacomcenter stuurde me naar proximus en omgekeerd. 1909 en 2440 hetzelfde liedje.

Vandaag dan toch via 2440 iemand aan de lijn gekregen. Blijkbaar kan men dus wel zijn punten consulteren en deze inruilen voor ofwel een nokia ofwel een samsung of pay-go krediet voor gelijk wel pay-go nr. Maar dit kan enkele via de gsm of misschien telefoon.

Ik persoonlijk vind het spijtig dat niemand in zulk een grote firma zijn verantwoordelijkheid wilt nemen om dit probleem opgelost te krijgen. Is dit nu zo moeilijk om een webpage op te zetten zoals proximus om je punten online te consulteren en in te ruilen? En de opties van je account zelf te beheren?

Ik persoonlijk ben van plan mijn jaar uit te zitten en dan alles op te zeggen.
Vandaag werd mijn gsm geleverd! Dank u wel Belgacom. Je hebt woord gehouden. Nu hoop ik dat het hier niet bij blijft, en de rest (e-services) ook nog in orde komt.

Reageer