Op 30 april ruilde ik punten van mijn BizzClub-account in voor een Samsung Galaxy Mini. De leveringstermijn zou maximum 6 weken zijn. Op de website volgde ik de status van de levering; steeds stond er "levering in uitvoering". Vier dagen geleden veranderde dat in "levering uitgevoerd". Ik heb nochthans nog steeds niets ontvangen !!!
Waar kan ik meer inlichtingen halen ? Hoe gebeurt de levering (post, TNT, ... ) ?
gaat via Bpost. er zou een tracking code van het pakje moeten zijn, die zou je via klantendienst moeten kunnen bekomen
als u niet thuis bent op dag van de levering moeten ze bericht nalaten
mvg
als u niet thuis bent op dag van de levering moeten ze bericht nalaten
mvg
Nergens staat er een link naar Bpost, ook geen tracking code. Heb vanavond via het 6000-nummer meer info proberen te krijgen, maar nergens kreeg ik iemand aan de lijn. Trouwens, geen enkel keuzemenu gaat over Bizz-club en dergelijke. Via de site een bericht of klacht versturen lukt ook al niet, via Twitter ook al geen enkele reactie.
Prima service bij Belgacom !
Prima service bij Belgacom !
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.