Vraag

Gratis data simkaart bij internet abbonement vaste lijn

  • 19 November 2017
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

toen ik jaren geleden een internet abbonement nam bij , toen nog Belgacom , kreeg ik een gratis sim kaart om te gebruiken met een usb dongle in mijn laptop.

onlangs heb ik deze simkaart ingeruild voor een recenter model , om te gebruiken in een tablet.

nu vandaag wil ik deze gebruiken maar ze blijkt niet meer te werken en ik kan ook ze ook niet meer vinden in " my Proximus "

weet er iemand iets meer ?

4 reacties

normaal gezien is daar niks aan veranderd de simkaart "free anytime" bestaat nog altijd dus waarschijnlijk is er iets verkeerd gelopen bij de omruiling naar een ander type.
Pas morgen maandag zal er hier iemand van Proximus dit kunnen verder nakijken, moest er morgen echter ook niemand van Prox reageren kan je nog altijd een privébericht sturen,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst (met je vraag en klantgegevens enz..) invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
bedankt voor dit antwoord.
Het rare is dat de kaart gewerkt heeft , ook al in het buitenland .
maar nu niet meer 😢

normaal kan ik deze sim met bijhorend tel nummer terug vinden in my proximus , maar ik vind ze niet meer
inderdaad bij mij staat die daar ook nog onder myproximus = http://proximus.be/login
Reputatie 7
Badge +1
bedankt voor dit antwoord.
Het rare is dat de kaart gewerkt heeft , ook al in het buitenland .
maar nu niet meer 😢

normaal kan ik deze sim met bijhorend tel nummer terug vinden in my proximus , maar ik vind ze niet meer

Bij mij staat deze ook als een nummer in MyProximus. Je hebt ondertussen toch je abo niet veranderd naar Familus of Tuttimus, als dit is dan ben je free anytime kwijt en heeft deze shim geen waarde meer.

Reageer