Geen toegang tot extra volume

  • 20 September 2017
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Beste

Sinds een paar maanden kan ik geen toegang meer krijgen tot de extra volume die in het Internet maxi packet zit. Telkens als ik bij "Packs en vaste producten" wil klikken op "Internet" word ik doorverwezen naar een webpagina die niet kan gevonden worden (zie bijlage). Hetzelfde geldt voor het tablad "Mijn producten" en "Mijn premiumclub". Dit zorgt ervoor dat ik dus geen extra volume kan toevoegen wat ik dus wel zeer graag zou willen aangezien ik over de downloadlimit zit en met een beperkte snelheid hoef te downloaden momenteel.

3 reacties

heb je al met een ander browser of cookies/history eens wissen , ook adblocker even uitzetten indien je deze gebruikt.
Op Microsoft Edge en Mozilla Firefox heb ik dezelfde webpagina die niet kan gevonden worden. Heb daarnet cookies en history gewist en ook alle extensies via chrome uitgeschakeld met nog steeds hetzelfde als vooraf.
Dan zou je toch best via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team sturen >
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer