Beantwoord

Foutmelding op MyProximus

  • 6 December 2017
  • 3 reacties
  • 711 Bekeken

goede middag, sinds een aantal weken krijg ik steeds een foutmelding op My Proximus... steeds hetzelfde "Oeps, er deed zich een probleem voor"... het lijkt mij toch een lange tijd voor er hier een oplossing voor gevonden is. Ik kan ondertussen "Mijn producten" niet raadplegen noch veranderen. Het zorgt er tevens voor dat ik geen nieuwe bestellingen kan doen.
Enig idee hoe en wanneer dit opgelost kan worden? Ik heb uw medewerkers reeds telefonisch en in de shop hierover gesproken, maar zie geen oplossing verschijnen.
vr gr
icon

Beste antwoord door ThomasP 6 December 2017, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Midas, ik zie dat er wijzigingen zijn gebeurd op je contract en dat er een 'overname' is gebeurd zodat je abonnement nu op naam van je zaak staat. Met deze naamwijziging wordt er een nieuwe klantenfiche aangemaakt waardoor ook je MyProximus opnieuw dient worden aangemaakt.
Ik heb je 'oude' account verwijderd gezien je hier niets meer mee kan doen en zodat je emailadres terug 'vrij' komt. Je kan dan een nieuwe account aanmaken met je emailadres met je nieuwe klantid. Ik stuur deze via privébericht nog even door mocht je deze niet meteen hebben.
Mocht je nog vragen hebben hoe je je MyProximus moet aanmaken, kijk even op volgende pagina.
Goede middag,
Hartelijk dank voor de snelle interventie.
Ik heb echter nog een vraag bij de herinstallatie van de “nieuwe” MyProximus .
Het systeem vraagt mij om een activatiecode en datum van factuur, maar ik heb nog geen nieuwe factuur kunnen consulteren vermits ik geen toegang heb (en heb nog geen copy via mail ontvangen).
Is er een andere mogelijkheid om MyProximus toch te installeren?
Alvast bedankt
Luc
Reputatie 7
Badge +6
Gezien je een vaste lijn hebt, kan je dit ook via je vaste lijn doen door te bellen naar 0800 22 263 vanop je eigen vaste lijn. Het is echter mogelijkheid dat dit niet zal werken gezien dit enkel voor particulieren is en je abonnement onder zakelijk valt. Gezien je vaste lijn echter wel een klasieke vaste lijn is en geen business oplossing zou het misschien wel werken. Proberen gaat méé. 😉 Je kan ze ook per post aanvragen. Dan moet je natuurlijk wel 2-3 dagen extra rekenen.
Meer info op deze pagina.

Reageer