Fout bij raadplegen van de Pay&Go belhistoriek - foute bedragen aangerekend

  • 19 July 2017
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Heeft er nog iemand een probleem bij het raadplegen via web van de Pay&Go belhistoriek? Als je inlogt op MyProximus zou je dit normaal moeten kunnen bekijken door op 'Oproep- en herlaadgeschiedenis' te clicken. Als je dan een start- en einddatum invult komt er normaal gezien een lijstje met je oproepen, sms'en en dataverbruik,
Ik zeg normaal gezien, want van de ongeveer 30 keer dat ik dit probeerde te doen, lukte er 2 keer. De andere keren krijg je een foutmelding:



dus Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar.
Ik probeerde dit in Chrome en Firefox, maar telkens met (bijna) nooit resultaat.

Die keer dat het wel lukte, zag ik ook dat het lijstje niet correct was. Er was een groter bedrag afgegaan, en er bleef dus minder restkrediet over. Ik belde hiervoor naar de klantendienst, die persoon kon mij alleen mondeling zeggen dat de bedragen toch correct waren, maar wilde mij de gegevens niet bezorgen.

Dit lijkt mij echt niet correct.

Zijn er nog mensen die soortgelijke problemen hebben gehad met Pay&Go?
Kan jij ook de belhistoriek via Web niet (of bijna niet) raadplegen?
Zijn er ook bedragen die niet kloppen in de belhistoriek?

Jacobien

4 reacties

Beste,

Ik krijg ook die fout als ik de gegevens van de pay and go kaart wil bekijken.
Op 14 dagen is er 15 euro weg op de pay and go van mijn dochter en wil toch graag weten wat ermee gebeurd is.
mvg,

Valcke alexander
Beste Alexander,

dat was net ook voor mij de reden om dit te willen consulteren: eens kijken wat er met het krediet gebeurd is.
Het lukt me nu helemaal niet meer om dit te consulteren. Ik probeerde ook eens via de MyProximus app op de smartphone zelf, door op de 'i' te duwen bij verbruik, maar ook daar loopt het fout: je kan alleen je overgebleven krediet bekijken, niet de historiek ervan.

Jacobien
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jacobien,

Als je problemen hebt met MyProximus kan je best altijd even hun klantendienst contacteren, zij zijn telefonisch bereikbaar tot 22u op 0800 22 800. Best als het een aanhoudend probleem is. Als het probleem recent is, even uit en inloggen, browser heropstarten en/of cookies verwijderen.

Groetjes,
Lorentz.
Ach Lorentz, wat klets jij hier maar wat uit je nek ! Al méér dan negen maanden, wellicht al een jaar heb ik hetzelfde probleem dat door de medewerkers van die klantendienst met even grote onkunde wordt beantwoord, gaande van: "Dit is een bekend probleem waaraan gewerkt wordt", of: "Dat zal wellicht te wijten zijn aan één of andere veiligheidsinstelling op uw browser", en nog: "Ik ga uw MyProximus profiel eens resetten en dan kunt u alles opnieuw instellen met de code die u binnen de week per brief zal ontvangen" (brief tot twéémaal toe beloofd en NIET ontvangen), en tot slot: "Ik ga uw volledige MyProximus profiel nu VERWIJDEREN (deleten) en dan kan u metéén een nieuwe aanmaken met een code die u per SMS zal ontvangen"...
Dat laatste is inderdaad gelukt, maar de gevraagde herlaadgeschiedenis blijft niet toegankelijk.
Zeg nu eens eerlijk: ligt bij Proximus daar iemand wakker van ?

Reageer