Vraag

Factuur nergens zichtbaar?

  • 29 August 2017
  • 4 reacties
  • 384 Bekeken

Ik krijg van jullie een smsje dat mijn factuur vervallen is en dat ik deze binnen de 5 dagen moet betalen, maar helaas is deze niet zichtbaar onder My Proximus. Ook kom ik steeds terecht op de pagina voor zelfstandigen terwijl het om een particulier abonnement gaat. Is best vervelend!

4 reacties

Dit zeer vervelende probleem heb ik ook.
Ik vond het voorheen al moeilijk om om de pagina met een overzicht van mijn facturen (pdfs) te geraken; nu is het opeens onmogelijk!

Weet iemand mij een directe link naar die pagina te geven of een stappenplan om er te geraken?
via deze link:
>
https://admit.belgacom.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview/fls/1

Als het niet lukt dan best eens cookies/history van browser wissen ook adblocker even uitzetten als die in dienst staat of gewoon eens met ander browser proberen.
via deze link:
>
https://admit.belgacom.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview/fls/1

Als het niet lukt dan best eens cookies/history van browser wissen ook adblocker even uitzetten als die in dienst staat of gewoon eens met ander browser proberen.


Bedankt voor je hulp, maar helaas krijg ik na dan (na inloggen) de melding: "Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing."
Zou je mij kunnen zeggen met welke knoppen ik zelf naar die pagina kan gaan?
inloggen op http://proximus.be/myproximus
daar klikken op



en dan klikken op het vak waar je telefoonnummer staat en en details bekijken staat

Maar het zou goed kunnen dat het je niet lukt en tussenkomst van een prox medewerker nodig hebt, je bent niet alleen die daar problemen mee heeft.
in dit geval een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer