Vraag

Facturen opvragen via MyProximus

  • 19 September 2017
  • 4 reacties
  • 575 Bekeken

Beste,
Ik kan geen facturen opvragen via mijn zakelijk MyProximus-account.
Ik belde reeds naar de klantendienst, waarop ik mijn account moest verwijderen en opnieuw aanmaken maar nog steeds zie ik mijn facturen niet verschijnen. Mijn lopend verbruik kan ik wel raadplegen. Ik heb ook een privé-account waar het opvragen en afdrukken in pdf van de facturen probleemloos lukt. Ik heb deze facturen nodig voor mijn boekhouding. Ik vroeg er reeds een deel aan via de post maar ben niet van plan dit steeds zo te moeten doen. Kan hier iets aan gedaan worden?

Mvg,

4 reacties

Het lukt hier bij mij ook niet. Als ik op mijn facturen klik, lijkt even iets te willen gaan laden om dat uiteindelijk niets te doen.
Dus als ik bv. op mijn overzicht sta en ik klik op mijn facturen dan blijk ik op mijn overzicht staan.
Hetzelfde met mijn verbruik. Dat lijkt ook niet te willen werken.

Zowel met chrome als met IE. Is al een tijdje aan de hand.
als je één of ander adblocker gebruikt probeer eens door die eerst uit te zetten
en anders eens proberen door met je browser "in private" of "in cognito" te werken
met de toetsen "control shift N" of "control shift P" naar gelang de browser die je gebruikt.
Dank je voor de tips:
ad-blocker gebruik ik op dit moment niet
in een incognito venster zie ik hetzelfde probleem
stuur dan toch best via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer