Beantwoord

Facturen etc zichtbaar op MyProximus app

  • 2 August 2016
  • 6 reacties
  • 376 Bekeken

  • Practitioner
  • 38 reacties
Is het mogelijk om het volledig overzicht zoals facturen, internetverbruik (niet mobiel maar ook van het "in-house" internetverbruik) van mijn comfort pakket te zien op de myproximus app? Net zoals je zou inloggen op de myproximus website.
icon

Beste antwoord door Marleen 2 August 2016, 09:42

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Op je MyProximus app zie je enkel de informatie gelinkt aan de simkaart in je toestel. Voor al de rest (vaste lijn enz.) kan je terecht op de MyProximus website.

@Rvee ,
ter verder info:
de screenshot van Marleen en verdere uitleg vind je op de volgende proximus site:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Ah ok jammer.
Ik dacht dat ik alles zo zou kunnen raadplegen.
Bedankt voor de feedback.
Reputatie 6
Badge +2
Eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn om ook het verbruik van vast internet op de My Proximus app te kunnen raadplegen want tenslotte kan men op de tablet en de smartphone via het WIFI netwerk surfen hetzij via zijn/haar vast internet hetzij via FON, nu moet men inderdaad daarvoor My Proximus via de website gaan om dat te kunnen raadplegen.
Reputatie 7
Badge +1
Volledig akkoord. Je kunt toch gewoon inloggen met dezelfde login en paswoord als de webversie van My Proximus? Het is trouwens hetzelfde voor de dataSIM die in mijn tablet zit, daar kan ik ook enkel het 4G-verbruik van mijn tablet op checken. Ik kan daar wél mee inloggen op de webversie natuurlijk.
Reputatie 5
Inderdaad,ik snap dat ook niet. Wanneer je gsm in een pack zit zou je via die app alle verbruik moeten kunnen zien. Ik dacht dat ik vroeger toen mijn gsm noch niet in een pack zat kon zien via de app welke producten ik had bij Proximus. Nu staat daar enkel smart 15.

Reageer