Beantwoord

Een e-mail sturen of klacht indienen

  • 30 July 2018
  • 7 reacties
  • 2337 Bekeken

Op My Proximus geeft men op bepaalde pagina aan hoe een e-mail te sturen maar als je dan verder gaat blijft enkel de mogelijkheid om 'langs te komen' of te 'telefoneren'. kan iemand mij nu is uitleggen hoe ik een e-mail kan sturen of een klacht kan indienen.... zit al twee uur gelijk een idioot op jullie website te zoeken ... wat een kut-service !
icon

Beste antwoord door AntonellaD 31 July 2018, 11:35

Bekijk origineel

7 reacties

via : > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
telefoonnummer invoeren > bv ik heb een klacht op mijn factuur > bv klacht indienen > dan klikken op "mail ons" enz.....
Oke gevonden. Dank U. De reden waarom ik het niet vond is omdat mijn klacht gaat over producten en diensten en die piste geeft helemaal geen toegang tot de mogelijkheid om te mailen. Mijn mail komt nu dus wellicht op de verkeerde dienst terecht.. want nog het gaat helemaal niet over facturen, niet over technische vraag, helemaal niet over diefstal, enz... het gaat over twee maal een onterechte aanmaning dat mijn decorder niet is toegekomen op uw diensten nadat die wel degelijk verstuurd is,met bijhorende dreiging tot betaling tot betaling van 149€. Ik bevestiging per telefoon dat het in orde is maar ik wou dit absoluut ook op mail hebben gezien negatieve ervaringen in het verleden met foute proximusdiensten.
Normaal zou dit geen probleem mogen zijn want dit wordt dan toch naar de correcte dienst doorgegeven, maar als iemand van proximus zelf hier je post leest kunnen zij ook (laten) nakijken en bevestigen of alles nu in orde is.
Ik zou ook graag een email sturen maar na het invullen van men nummer en de dienst waarover ik klachten heb (myproximus) zegt de site: "Volg de stappen om in contact te komen met het juiste team." maar geeft vervolgens geen stappen.
Ik heb eens geprobeerd via : > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
telefoonnummer invoeren > Ik heb een vraag over Bizz Club of MyProximus > een klacht indienen > mail ons

en zo lukt het in ieder geval
Reputatie 7
Badge +3
Dag rogerhermans,

De decoder is inderdaad binnen. Ik heb dit nu bevestigd in alle systemen waardoor je ook geen vervelende berichten meer zal ontvangen hierover.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Antonella
klachten@ombudsmantelecom.be

Reageer