Vraag

Cloud


Ik kan maar niet inloggen op de cloud

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Jos D, heb je het over de Proximus cloud? Lukt het in te loggen via de website: https://www.proximuscloud.be ?

Krijg je een bepaalde foutmelding ?
Hallo Samuel,
Ik probeerde enkel via de app en kreeg steeds de melding opnieuw te proberen maar steeds tevergeefs, wanneer ik het nu doe via de link die u doorgaf krijg ik als resultaat in grote rode letters FOUT.
Reputatie 7
Badge +4
Jos, volgens wat ik zie dien je de Proximus cloud nog te activeren, zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
Samuel, ik kan bij my Proximus cloud niet aanduiden het staat daar grijs met de vermelding binnenkort beschikbaar, ik moet nog wat wachten denk ik, alhoewel my TV ook grijs staat en dat kort na ik het hier vermelde via tussenkomst van een medewerker wel werkte, ik zie wel zeker ?
Reputatie 7
Badge +4
vermoedlijk inderdaad nog even wachten, indien het binnen 24 uur nog niet beschikbaar is laat gerust hier iets weten dan kan ik het verder voor je bekijken.
Goeie middag Samuel,
Toestand nog steeds dezelfde, in my Proximus staat bij mijn producten nog steeds de cloud binnenkort beschikbaar, hetzelfde voor Proximus TV.

Grtjs,

Jos
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Jos, kan je eens kijken of het nu wel lukt? Groeten Geert
Hallo Geert, spijtig genoeg nog steeds geen verandering
Reputatie 7
Badge +4
Jos

Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
dan kunnen we dit verder voor je bekijken
beste, bij mij werkt de cloud ook niet en kan ook niet meer inloggen en synchroniseren doet het ook niet.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

je mag me via deze link je my proximus account eens doorsturen.

Groeten Geert
Bedankt om zo snel mogelijk inorde te maken en mijn cloud werkt weer.
Ik ben het gewoon beu. Na enkele uren geef ik het op. Bellen met support , registreren inloggen al wat je maar denkt en steeds
Kan niet inloggen probeer nog eens. Geregistreerd op my Proximus en cloud

Reageer