Belgacom PC security norton

  • 19 December 2012
  • 0 reacties
  • 318 Bekeken


Sinds een aantal dagen tracht ik een oplossing te vinden om Belgacom security te downloaden op mijn dochter haar PC . De Downloadmanager van Norton komt op mijn desktop te staan en daarn moeten via deze de installatiefiles gedownload worden . Daar zit het probleem , dit werkt niet . Ik heb verscheidene keren gebeld op 080022800 en het probleem uitgelegd. Na veel over een weer heeft men mij verteld om NORTON te contacteren ... deze hebben mij PC overgenomen en ook getracht via de weg Belgacom de download manager gedownload en ook verder zonder resultaat . Ze hebben dan meer een 15-dagen licentie gegeven van Norton zelf .... zij verwezen me op hun beurt terug door naar Belgacom ..... ik nam terug contact op en men heeft me dan een mail geschreven met deze link : Meest voorkomende problemen met wifi, Fon, e-mail of Deezer (globale MAS) wat willen ze daar nu mee bedoelen ? ik ben al aangesloten op het internet ik heb een beveiliging met WEB-key een thuisnetwerk enz.... ik begrijp er gewoon niets meer van , wat nu ?













0 reacties

Geen reactie

Reageer