Beantwoord

App werkt niet meer

  • 26 December 2017
  • 12 reacties
  • 734 Bekeken

Sinds de laatste update werkt de app (Myproximus) niet meer. De onderdelen betalingen - 24/7 - werken wel nog. Wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door AkiW 26 December 2017, 20:12

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo, kan u mij het gsm nr doorgeven? Ik kijk dit graag na voor u. Mvg, Aw
04ver
Ik kan sinds vorige maand niet meer via myproximus in mijn premiumclub terecht om punten om te wisselen.Steeds wordt er gezegd deze pagina is niet meer beschikbaar.Kan enkel via myproximus mijn verbruik zien
Hoi Chris, ondervind je momenteel nog steeds problemen ? Groetjes, Cindy
Nog steeds dezelfde problemen
Bij mij werkt de myproximus app ook niet meer
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

dossier nr 32309560 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Aw
bij mij werkt de app ook niet?
Inderdaad op desktop werkt de app bij mij ook niet. Vervelend.
Zeker als je schriftelijk contact wil.
Brief schrijven?
Of hebben ze de brievenbus ook dichtgeplakt?
Zal langs de winkel moeten maar daar stonden lange wachtrijen (Antwerpen, Jezusstraat).
Mijn Myproximus app werkt niet meer. Als ik hem open sluit hij zich onmiddellijk. Heb hem al gereinstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Paul, heb je nog steeds problemen met jouw app of is het ondertussen inorde? Groetjes, Aziz
Ja hoor, ik heb gebeld naar Proximus technische dienst en het is nu opgelost. De app werkt weer. Bedankt !

Reageer