Vraag

Aanvraag in behandeling...

  • 18 October 2018
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 2
"Uw aanvraag is in behandeling..." staat er al ongeveer 2 maanden op My Proximus. Hierdoor kan ik geen opties wijzigen. Kan hier iets aan gedaan worden aub?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Kevin,
ik heb dossier 36004958 opgemaakt om deze order van 18/09/2018 te behandelen.
Onze verontschuldigingen voor het ongemak.
Mvg. Wilfried
Reputatie 2
@wilfriedj Zou je ook eens kunnen kijken naar order R4WEBSHOP001607806 dd. 02-08? Het is sinds die datum dat ik geen opties meer kan beheren.
Dit order mag trouwens ook worden geannuleerd, daar ik van gedachte veranderd ben.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kevin,
Op R4WEBSHOP001607806 vind ik niets terug, kan dit misschien onder aan ander klantennummer staan.
Mvg. Wilfried
Reputatie 2
Dat is mogelijk.

Reageer