Beantwoord

2 klantnummers samenvoegen

  • 7 January 2018
  • 15 reacties
  • 904 Bekeken

Reputatie 1
Beste

Ik heb recent een naamsverandering laten doen op hetzelfde adres. Hieraan gekoppeld werd ons een nieuw pack voorgesteld, waarmee we akkoord gingen. Echter hebben we nu 2 accounts. Ik heb hier reeds voor gebeld en m'n ging onze accounts samenvoegen tot één.

Oude account: 608364378
Nieuwe account: 620680524

Ondertussen zijn we een week verder en kan ik enkel inloggen op m'n oud account. (gekoppeld aan m'n mailadres). Als ik iets open zoals facturen of mijn producten, krijg ik een foutmelding, bad request.

PS. Ik heb via privéberichten, een 5-tal dagen geleden een vraag gesteld over m'n decoder, maar ook die vraag is nog steeds beantwoord. Vandaar dat ik beide vragen nu even op het forum gooi.

Graag een snelle reactie.

Bedankt

Hoobergs
icon

Beste antwoord door Elma 5 February 2018, 20:39

Bekijk origineel

15 reacties

ter info: ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik lees hier bvb het volgende:
> https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/nieuw-klantennr-aan-bestaande-account-toevoegen-35868#post558635
Reputatie 1
thanks Martin, maar eigenlijk heb ik dus maar 1 account nodig. Ik hoop dat ze deze kunnen samenvoegen, omdat ik nu dus m'n nieuwe facturen niet kan raadplegen.
Ok, normaal gezien passeren de mensen van het proximus team hier op het forum en kunnen u dan wel verder helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Je kan daarvoor gerust bellen naar de klantendienst. Die maken dan een ticket aan voor back office.
Reputatie 1
Hey Elma

Ik heb hier al voor gebeld en de operator had het onmiddellijk aangepast.
Daardoor kon ik niet meer in mijn proximus, maar geraak ik ook niet in mijn nieuwe account, vermits de oude nog steeds bestaat.

Ik hoop dat het proximus team me even contacteert om dit uit te klaren.

groetjes
Reputatie 1
Hallo Proximus?

iemand die me privé, op het forum kan contacteren?
groeten

Valoef
of zelf en privébericht sturen aan proximus medewerker, doe je door te klikken op volgende link
Reputatie 1
Ha Martin

jij bent hier precies meer aanwezig. Ik heb al 2 proximusmedewerkers een privé bericht gestuurd, maar windstil voorlopig.

groeten
Valoef
ja, er wordt inderdaad niet altijd snel gereageerd !
Reputatie 7
Badge +3
@Valoef: Is jouw probleem nu al opgelost?
Reputatie 1
Jammer genoeg niet. Voor de decoder heb ik na lang bellen, de technische dienst aan de lijn gekregen en dat is in orde.

Wat de twee accounts betreft, heb ik opnieuw een formulier gekregen om dit op te sturen met copies id-kaart. Deze heb ik half december persoonlijk gaan afgeven in een proximus winkel, maar blijkbaar is dit document zoek.

Eigenlijk heb ik hier niet zo veel zin in. Niemand kan of wil het oplossen. Dit document is zoek en moet opnieuw binnen, maar ondertussen is de eerste aanvraag al van eind november. Ik stuur het document opnieuw op en anders blijf ik twee accounts hebben ....
Reputatie 7
Badge +3
Heb je dan 2 klantennummers? Staan die op dezelfde naam? Dan moeten ze die toch gewoon kunnen samenvoegen. Dat is maar een eenvoudige handeling in hun applicatie, maar die moet Back Office/After Sales doen. Ik zou eens een PB sturen naar de medewerkers.
Je kan op je facturen de code zien staan om in My Proximus je account aan te maken. Als je alleen je facturen wil raadplegen kan je met 2 verschillende logins al je facturen raadplegen. Je moet wel voor beide accounts een verschillend mailadres hebben dat ook in die verschillende accounts zit.
Als je je premiumpunten wil samenvoegen, dan bepaal je eerst op welke account je de premiumpunten wilt bewaren. Dan ga je naar de andere account en doneert daar je punten aan de hoofdaccount. Zo zitten je punten allemaal samen om een geschenk uit te zoeken.
Reputatie 1
Hey Elma

klopt idd wat je zegt. Ik dacht ook dat dit niet zo moeilijk kon zijn. Heb dus 2 accounts op zelfde adres, maar ander mailadres. De oude account heeft m'n facturen tot november. De nieuwe vanaf december. Ik heb ondertussen al de punten overgedragen, maar snap nog altijd niet wat er zo moeilijk is om die 2 accounts samen te voegen op 1 account. Ik ga nog eens een laatste poging doen en woensdag langs de proximuswinkel in antwerpen gaan.

wordt vervolgd ....
Reputatie 7
Badge +3
Heb je het al met een PB naar onze medewerkers gevraagd?
Reputatie 1
Dag Elma

We hebben het opgegeven. Het probleem met de twee accounts was dat ze het gsm-nr van m'n vrouw nog niet hadden gekoppeld aan onze bundel, waardoor we dus 2x betaalden voor gsm-diensten. Dit werd ondertussen rechtgetrokken (via credit) en we kregen een compensatie van 12 euro omdat m'n vrouw van 1,5 naar 3 Gb ging in het nieuwe pakket en dus over haar limiet ging en extra data moest betalen, ondanks dat ze dacht dat het dus kon. Dit had ze verleden week in de proximuswinkel te weten gekomen. Toen er dus zaterdag 10 dagen geleden nog altijd 1,5 Gb op haar app stond, belde ze naar de klantendienst. Zij zagen dat de aanvraag in wacht stond, maar konden niet zeggen wanneer het in orde kwam. Toen we dan vroegen hoe we dan konden weten of het in orde was, kregen we als antwoord de app te checken en anders terug te bellen naar de klantendienst....
Ik dacht dat als er een probleem is, de meeste firma's zelf opvolgen en terugbellen of het probleem is opgelost. Wij zijn nu al van eind november aan 't opvolgen en kijken of het in orde is, maar moeten steeds vaststellen dat dit niet het geval is.
Als trouwe klant sinds 2005, voelen we ons niet echt begrepen en hebben we beslist om de overstap naar Telenet te maken. We weten dat het gras niet altijd groener is, maar als we aan de operator vragen of de verantwoordelijke echt niet kan kijken en ons onmiddellijk een oplossing voorstellen, dan is er blijkbaar weinig goede wil. Als we dan aankondigen om over te stappen en het antwoord is : daar kan ik dan weinig aan doen, is het onbegrip compleet. Gelukkig was dit m'n laatste keer op het forum. Groeten

Reageer