Beantwoord

zelf nummer kiezen

  • 29 November 2022
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Op dit moment hebben we 2 gsm-nummers (met opeenvolgende nummers, dus 04ab/cdef02 en 04ab/cdef03), het ene nummer in ons privé-pack (internet/gsm/televisie), het andere nummer in een werkgerelateerd abonnement.

Graag zou ik nu een extra abonnement afsluiten in ons privé-pack met een nummer dat aansluit bij de andere twee. Dit mag ofwel zijn door het gsm-nummer volledig identiek te houden behalve de 2 laatste cijfers, of anders door een andere “prefix” en dan de laatste 6 cijfers niet te wijzigen.

Ik had dit topic dit voorjaar al eens opgestart, maar door allerlei redenen ben ik er toen niet verder mee gegaan.

Nu probeer ik sinds een aantal weken dit toch in orde te brengen. Ik ben hiervoor al langs geweest in een Proximuswinkel, ik heb reeds meerdere keren contact gehad met de telefonische klantendienst, maar nooit lijkt het te lukken (“tuurlijk maar enkel via de winkel”, “ik noteer het en u krijgt een mail hiervoor”, “optie bestaat niet”, …, en nog een aantal andere versies ...).

Hoe kan ik dit in orde krijgen?

icon

Beste antwoord door tina.b 29 November 2022, 13:47

Bekijk origineel

3 reacties

………………..

Ik had dit topic dit voorjaar al eens opgestart, maar door allerlei redenen ben ik er toen niet verder mee gegaan. ………………….

@PROXIMUS_Forummedewerkers @KPPR bedoelt deze topic hier → zelf gsm-nummer kiezen bij nieuw abonnement | Proximus Forum waar tina.b al op gereageerd heeft.

Reputatie 7
Badge +3

@KPPR 

ik heb hiervoor dossier 51677237 en hoop dat ze je snel contacteren met deze mogelijkheid.

groeten

Tina

@tina.b 

Ondertussen simkaart ontvangen met een nummer zoals gevraagd, dankuwel voor uw snelle reactie!

Reageer