Vraag

Wijzigen pay and go formule in een speciaal aanbod van 14,99 euro per maand gedurende 1 jaar

  • 23 September 2019
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Er werd mij telefonisch een voorstel gedaan op 19 september dat ik in de plaats van zelf te herladen met pay and go, nu zou kunnen genieten van een formule gedurende één jaar voor 14;99 € per maand, geen abonnement want ik kan op het even welk moment terug overschakelen op pay en go als het me niet bevalt. Dit voorstel omvat onbeperkt bellen, sms"en, en 5 GB data per maand en omdat ik veel bel is dit voor mij een uitstekend voorstel Er zou mij een sms gestuurd worden na een 2tal dagen, nu na 4 dagen nog geen sms ontvangen. Als ik mijn persoonlijke gegevens raadpleeg zie ik dat er een soort van 'beltegoed" staat van ongeveer 29 euro ? Rarara, wat is dat nu weer ? Ik zie wel dat ik onbeperkt kan bellen en sms'en, maar dit wil ik niet aan dit bedrag. Ook mijn resterende belkrediet van mijn vorige pay en go zou in mindering gebracht worden. Dit is me helemaal niet duidelijk.
Graag asap enige uitleg,
Bedankt en met vriendelijke groet, N
Nicole Daems

via de gewone chat kan ik blijkbaar geen info verkrijgen, een mail sturen gaat evenmin ????

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Nicole, dossier 43133477 is opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt, Heidi
Ik heb ondertussen de informatie en bevestiging ontvangen via post. Alles dus blijkbaar ok.
Reputatie 7
Badge +3
@B-Nicole Super! Dank je wel voor de info! Groetjes, Antonella

Beste,

==========

DRINGEND !

==========

Ik werd vorige week gebeld voor mijn PAY & GO over te zetten naar een maandelijks abonnement. Dit interesseert mij en in wou zelf een abonnement aanschaffen en kwam daarbij aan een “EPIC”-abonnement van 12,99 € in promo en nadien 15,99€ dacht ik.

Maar bij de input van de gegevens moest ik uiteindelijk 1€ OVERSCHRIJVEN, maar dit kon enkel met een KREDIETKAART, en die heb ik niet, toch niet geactiveerd ! Ik heb er wel recht op, maar ontving pas mijn NIEUWE KAART gezien de vorige vervalt op 12/19 en ik wil liever geen KREDIETKAART gebruiken. Kan ik die betaling van 1€ niet uitvoeren met BANCONTACT ?

Mijn GSM-nr is 0474 087 *** - ik ben jarig op 14/11 en verwacht een smartphone-geschenk…. Dit zou ook handiger zijn met een vast abonnement. Dank bij voorbaat voor de info. 

ps. Ik wil geen abonnement +smartphone kopen, enkel een maandelijks abonnement, ik dacht aan een EPIC-abonnement met 1,5 GB .

Als het dringend is er maar één optie en dat is nog vlug bellen naar de helpdesk 

0800 22 800
Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Reputatie 7
Badge +3

Beste @jeanpierre_055 heb je intussen gebeld met onze klantendienst? Anders laat ik onze commerciële dienst jou contacteren? Grt, Heidi

Reageer