Vraag

Wifi-Calling



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

105 reacties

ja, en als je de uitleg leest op hun site zou je wel al denken dat het wel al in voege is zoals bv om maar iets te citeren:

Wanneer je een Wi-Fi gesprek voert met een Samsung S10e, S10 of S10+, verschijnt er een klein logo in de linkerbovenhoek van je smartphone (links van het Wi-Fi-netwerk teken), dat een kleine telefoonhoorn voorstelt.

enz...

dit allemaal geeft toch wel het verkeerde beeld en zal iedereen daaruit concluderen dat het wel al gecommercialiseerd werd….

mmm, ja. Ik heb nu een bizz mobile unlimited abonnement.

Is wel jammer dat een bedrijf als proximus hier zo laat mee komt. Bij andere zit het er al geruime tijd in.

Inderdaad heel veel klanten hebben op het forum al gevraagd wanneer wifi calling actief wordt, want zoals je zegt in veel nieuwbouw wordt met materialen gewerkt waardoor mobiele ontvangst bijna onmogelijk wordt.

Maar of het ook zal mogelijk worden voor Pay & Go klanten dat is weer een andere vraag !!

maar in de uitleg op hun site zou je wel al denken dat het wel al in voege is zoals bv als je leest:

Wanneer je een Wi-Fi gesprek voert met een Samsung S10e, S10 of S10+, verschijnt er een klein logo in de linkerbovenhoek van je smartphone (links van het Wi-Fi-netwerk teken), dat een kleine telefoonhoorn voorstelt.

enz...

dit allemaal geeft toch wel het verkeerde beeld en zal iedereen daaruit concluderen dat het wel al gecommercialiseerd werd….

Jammer, want nu met de corona crisis wordt er heel veel thuis gewerkt. Dus ook heel veel gebeld en opgebeld, maar met slechte ontvangst is dat zeer vervelend.

Ik zal moeten uitkijken naar een andere provider die het al wel ondersteund zoals Orange bv...

Reputatie 7
Badge +4

Er is op dit moment nog geen commercieel aanbod van Proximus m.b.t. VoWiFi

Op termijn komt dit er mogelijks/waarschijnlijk  wel, de vraag is alleen wanneer … vermoedelijk evenwel enkel bekend op niveau Proximus (Marketing) Management