Vraag

wettelijke garantieperiode inroepen

  • 1 March 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Hoe dien ik een aanvraag in om mijn wettelijke garantieperiode in te roepen bij defect van mijn gsm dat ik aankocht op 28 nov 2021. Sinds het begin van de aankoop heb ik af en toe een zwart scherm gehad op mijn gsm. Nu krijg ik hem niet meer aan de praat. De warme startprocedure werkt niet meer. Ik vind nergens een formulier of e-mailadres waar ik mijn aanvraag kan indienen. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lisagsm  eigenlijk kom je best met je toestel langs in een Shop, waar het defect kan vastgesteld worden. Daar wordt dan ook de gepaste procedure opgestart. Groetjes, Heidi

Bedankt. Wij zijn nu op verlof . Moet ik een melding maken want ik kan maar pas volgende week langs gaan in de shop. Waar kan ik de info over de wettelijke garantieperiode terugvinden.  Mvg

FYI: wettelijk ligt die vast op 2jaar

Wettelijke garantie - ECC België (eccbelgie.be)

Garantieregeling | FOD Economie (fgov.be)

5 goede redenen om online te kopen! | Proximus

Bedankt allen voor de reacties 

Reageer