Hallo.
Wij hebben thuis 2 mobilus abonnementen en nu heeft mijn zoon zelf een pay and go aangesloten. Welke pay and go is het beste voor hem. Bellen is bijna nihil en sms ook niet. Bijna alles is via WhatsApp. Welk tariefplan geeft dus het meeste data? En wat is het verschil tussen pay and go en
pay and go +?
Dank je
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten.html
Pay&Go+ = huidig tariefplan
Pay&Go = oude tariefplannen (deze kunt u normaal niet meer vragen/activeren enkel in tot nader order behouden - tot stopzetting / omvorming door Proximus of zelf naar P&G + omzetten)
https://www.proximus.be/dam/jcr:47d00f5c-a2f5-4798-a847-31abae98c22b/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL~2017-06-13-17-09-48~cache.pdf
Dus normalerwijze P&G+ on line met 15 euro opladen = bonus 3 GB gedurende 1 maand en desgevallend ook belkrediet deels omzetten in data
en uiteraard verbruik opvolgen en tijdig opladen/omzetten vermits anders 0.50 âŹ/MB! van toepassing is...
Pay&Go+ = huidig tariefplan
Pay&Go = oude tariefplannen (deze kunt u normaal niet meer vragen/activeren enkel in tot nader order behouden - tot stopzetting / omvorming door Proximus of zelf naar P&G + omzetten)
https://www.proximus.be/dam/jcr:47d00f5c-a2f5-4798-a847-31abae98c22b/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL~2017-06-13-17-09-48~cache.pdf
Dus normalerwijze P&G+ on line met 15 euro opladen = bonus 3 GB gedurende 1 maand en desgevallend ook belkrediet deels omzetten in data
en uiteraard verbruik opvolgen en tijdig opladen/omzetten vermits anders 0.50 âŹ/MB! van toepassing is...
weet jij of bij P&G+ nadat de mobiele data opgebruikt is of je dan automatisch overschakelt naar 0.50 âŹ/MB of wordt je op Ă©Ă©n of andere manier verwittigd vooraleer de kosten de spuigaten uitloopt?
Je kunt toch nog overschakelen van P&G+ naar oud tariefplan, heb ik een maand geleden nog uitgevoerd.
Je kunt toch nog overschakelen van P&G+ naar oud tariefplan, heb ik een maand geleden nog uitgevoerd.
@ Martin âŠ.
ik vrees dat het antwoord op jouw vraag van Px-medewerkers zal moeten komen; niet direct een P&G data gebruiker tot op heden
-> oplossing:
dual sim Phone met 1eP&G+ voor data met bv. 24 euro belkrediet omgezet in 6 GB data en 2e "reserve" om nog te kunnen bellen indien nodig đ
&
de enige maanden geleden geboden mogelijkheid om over te schakelen van P&G Flex (dacht ik) was naar P&G+ (tenzij ik toen iets over het hoofd gezien heb)
ik vrees dat het antwoord op jouw vraag van Px-medewerkers zal moeten komen; niet direct een P&G data gebruiker tot op heden
-> oplossing:
dual sim Phone met 1eP&G+ voor data met bv. 24 euro belkrediet omgezet in 6 GB data en 2e "reserve" om nog te kunnen bellen indien nodig đ
&
de enige maanden geleden geboden mogelijkheid om over te schakelen van P&G Flex (dacht ik) was naar P&G+ (tenzij ik toen iets over het hoofd gezien heb)
Werkt onderstaande niet?
https://www.proximus.be/nl/id_cr_paygo_faq/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/veelgestelde-vragen-payen-go-plus.html
Je kunt je Pay&Go-tariefplan en de geldende tarieven raadplegen door je gsm-nummer op de herlaadpagina in te voeren en dan naar beneden te scrollen. Geen zorgen: herladen is niet nodig om je tarieven te raadplegen.
Indien "recent" gekocht is het zeker een P&G+
https://www.proximus.be/nl/id_cr_paygo_faq/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/veelgestelde-vragen-payen-go-plus.html
Je kunt je Pay&Go-tariefplan en de geldende tarieven raadplegen door je gsm-nummer op de herlaadpagina in te voeren en dan naar beneden te scrollen. Geen zorgen: herladen is niet nodig om je tarieven te raadplegen.
Indien "recent" gekocht is het zeker een P&G+
Ok dank je. Gelukt. Heb al pay and go +
bedankt
bedankt
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.