Beantwoord

Welk M2M dienst/product heb ik nodig?

  • 7 February 2018
  • 1 reactie
  • 1139 Bekeken

Beste

Ik heb onlangs contact opgenomen via een algemeen nummer van proximus om een M2M simkaart aan te vragen. Ik heb een bestelbon ontvangen maar daar staan zoveel dingen op, dat ik niet weet, wat ik nodig heb.

Even het doel schetsen: wij werken met een Trimble GEO 6000 GPS, met decimeter nauwkeurigheid. Dat wil zeggen dat dit toestel een locatie tot op 10cm nauwkeurig kan bepalen. MAAR dat kan enkel indien het toestel naast met Russische en Chinese satellieten, ook verbinding kan maken met 'grondstations' die over heel Vlaanderen verspreid staan. Het verbinden met zo'n grondstation gebeurt via zo'n M2M abonnement/SIM kaart...aldus de verkoper van de GPS.

Wij hebben dus 1 SIMkaart nodig en een weinig dataverbruik. Kan me iemand op weg helpen, met wat ik precies moet bestellen?

Op de bestelbon lees ik 'Onboarding Fee', 'New APN creation', API setup...dit is niet enkel chinees voor mij, maar ook erg duur (lijkt me).

Alvast bedankt voor de hulp.
icon

Beste antwoord door AkiW 7 February 2018, 16:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

voor meer info over de M2M simkaart raad ik u aan om dit rechtstreeks via onze Proximuscenters ( in uw buurt) aan te vragen. Daar in de winkel zit steeds één M2M ( machine-to-machine) expert, die u verder kan helpen met al uw vragen.

Groeten, Aw

Reageer