Beantwoord

wederindienstelling

  • 7 April 2020
  • 9 reacties
  • 248 Bekeken

mijn abo eindigde eind maart dus vraag  ik via my proximus mijn opzeg en over te kunnen schakelen naar prepaid 23 maart eindigen ze mijn abo zoals gevraagd maar word deze niet omgezet in prepaid dus ik neem contact op met klantendienst en zij beloven mij dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen volgende dag activeren ze mijn abo terug had dit niet gevraagd en rekenen ze mij 55 euro aan en op 31 maart schorten ze terug mijn abonnement ?? nu heb ik prepaid maar ook een factuur ontvangen van 55 euro owv wederindienststelling , daarna alweer gebeld ging men dit crediteren wat tot heden niet is gebeurd vandaag gebeld alweerrrrr en nu zeg men dat ik het toch moet betalen !!!!

spijtig dat we altijd met proximus deze problemen hebben 

icon

Beste antwoord door HeidiE 8 April 2020, 12:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ahmed2766 die kost zou inderdaad niet aangerekend mogen worden en ik zet ze graag recht. Vul je daarvoor het klantnummer of factuurnummer in kwestie aan op je profiel? Grt, Heidi

hallo Heidi

mijn gsmnummer is 0485xxxxxx

klantnummer 618xxxxxx

documentnummer 703433xxxx

 

indien ik alweer een abonnement moet hebben na een tijdje of bij solden zou ik dan bij overstap van prepaid naar abo deze wederindienstelling opnieuw moeten betalen 

mvg Ahmed

@ahmed2766  best geen privé gegevens op een openbaar forum zetten om eventueel misbruik te voor komen maar ze wel beter in je forum profiel posten.

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar in één van die vakken je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +3

@ahmed2766 ik heb u de nodige creditnota 7093165175, bedrag 55EUR opgemaakt.Omschakeling van Prepaid naar abonnement daar worden geen kosten voor aangerekend.Groetjes,Joel

 

ik moet ook 59 euro wederindienstelling betalen omdat ik naar base verhuis

Reputatie 7
Badge +3

@speedy88 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer)aanvullen op uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Factuurnummer mag u mij ook bezorgen.Groetjes,Joel

vercauteren ******** lokeren  ze hebben al creditnummer doorgestuurt dus is opgelost  had gebeld deze ochtent  en lang gezzzaagt en  cridietnota is al  te zien in mijn proximus

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@speedy88 

privégegevens heb ik deels verwijderd…   blij dat het opgelost is :-)

je kan nog steeds zelf je profiel aanvullen:

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

groetjes

Tina