Vraag

Wat kan je doen als Proximus een verkeerde wijziging van abonnement heet uitgevoerd?

  • 2 October 2022
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Deze avond heb ik via de chat een wijziging laten uitvoeren van de abonnementen van mijn kinderen. Er werd echter een ander tariefplan toegekend dan bedoeld. Er zou voor beide gsm nummers een mobile flex S moeten toegekend worden met 5Gb data en onbeperkt bellen, maar er werd een van 3Gb en 12O min bellen toegekend. Daarnaast moest ook de korting van 5 euro worden toegekend omdat deze abonnementen horen bij mijn pack dat uit nog een abonnement, data, tv, … al bestaat. Ook de korting zie ik niet staan. Wat moet je doen om dit toch in orde te krijgen? Het laatste wat ik vroeg was ook een nazicht van mijn factuur van september, want daar werd een korting van 5 euro niet toegekend aan een van de 2 abonnementen. Dit zou moeten worden rechtgezet.

 


3 reacties

Dan kan je best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen om je hierbij verder te helpen.  

Reputatie 7
Badge +3

@ingelola Kan u de gsm-nummers in uw profile aanvullen welke moeten aangepast worden.Dan kijken we het na voor u.Groetjes,Joel

Beste Joel,

 

Ik heb vandaag eerst terug via chat en nadien telefonisch contact opgenomen. Via chat werd ik niet geholpen. Ik kreeg eerst wel antwoorden, maar nadien totaal niet meer. Daarom heb ik beslist van te bellen. Via telefoon kreeg ik na de 2e keer bellen iemand aan de lijn. Zij heeft me heel goed geholpen, gelukig. Ik wacht even af of alles nu correct staat voor ik begin te juichen, maar ik kreeg alvast het gevoel dat zij me wilde helpen en mee naar een oplossing zocht. Voorlopig kan ik dus verder. Indien niet, kom ik terug naar dit forum of ga ik langs bij de winkel.

Mvg

Reageer