Vraag

wanner komt dit in orde????

  • 16 March 2021
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

ik ben klant bij jullie klant nummer is 603910*** 2 weken geleden is er een verkoopster van orange bij me geweest en had me een pakket aangeboden wat goedkoper was dan bij jullie. maar na onderzoek waren er een aantal zaken die niet klopte en ik heb dan in de voormiddag telefonisch contact opgenomen met orange om het voorstel stop te zetten. die mevrouw zei me om proximus te contacteren om de gsm nummers te behouden wat ik ook heb gedaan. tijdens het gesprek met iemand van proximus was mijn lijn verbroken en kreeg ik een melding dat orange de nummers had overgenomen. nochtans was de afspraak dat deze zouden geactiveerd worden als de technieker de modem kwam plaatsen en dat was op 26 maart. nu ik heb terug contact opgenomen met proximus om te vragen deze nummers alsnog te behouden zonder het kaartje te moeten inruilen,. volgens jullie zou dat kunnen binnen de 48h. maar tot op heden is er nog steeds geen signaal en wij zitten gewoon zonder telefoon wat uiteraard heel belangrijk is voor mijn werk. kan iemand van jullie mij hierover enige toelichting geven hoe de zaak er voor staat alvast bedankt toelichting ik kan jullie NIET bellen.indien dit niet snel kan opgelost worden zal ik me verplicht voelen alsnog op hun voorstel in te gaan uiteraard ten spijt.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @philip_016 ik liet je zonet al weten dat dossier 47777837 werd aangemaakt zodat de juiste dienst dit verder kan nakijken.  Ook de bijkomende info werd toegevoegd. Indien het om Pay&Go - nummers gaat kan je best langskomen in een verkooppunt, dit gaat sneller en daar kan men je ook meer info geven. Groetjes, Heidi

heb proximus reeds gecontacteerd en heb orange ook al op de hoogte gesteld maar die hebben als antwoord gegeven dat het proximus moet zijn die het moeten aanvragen. maar als dit te moeilijk is zoek ik wel ee nandere provider om een gsm abbonement te krijgen ik heb dringend telefoon nodig.

trouwens de afspraak was dat orange het op 26 maart ging doen en ik heb nog steeds het recht om af te zien van de voorwaarde die ik met orange had gedaan. om het nog eens uit te leggen heb gisteren telefonisch met orange gebeld om te zeggen dat ik niet inging met het voorstel en bij proximus blijf.

daarop heeft men gezegd om contact op te nemen met jullie om te zeggen dat de nummers NIET moeten overgezet worden wat tijdens het gesprek met jullie wel werd gedaan blijkbaar waren ze niet blij dat ik af zag van het voorstel. dus mijn vraag is nu wanner wordt dit opgelost. indien dat niet kan zal ik ergens anders een abbonement moeten aanvragen.

Als je Prox aanspreekt voor de nummer overdracht is het proximus die contact moet opnemen met Orange en als er een reden is dat Orange deze overdracht niet kan aanvaarden moet die ook aan Prox doorgegeven worden 

Reputatie 3
Badge +2

heeft u het voorstel van Orange omschreven en datum en handtekening gezet voor akkoord voor de overname ?

Reageer