Vraag

waar kan ik klacht indienen

  • 19 July 2021
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

vorige week zijn ze proximus komen installeren. ik heb al op elke mail ik gekregen heb ik gezegd hoe ontevreden ik ben maar geen reactie.

via de site sla ik er niet in een klacht in te doen, hoe doe ik dit?

de installatie trekt op niets! vuil, slecht, kinderlijk afgewerkt enzo…

ik zou graag iemand vastkrijgen zodat ik officieel klacht kan indienen...


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Missongena kun je het klantprofiel hier verder aanvullen voor nazicht? Als de klacht via de Ombudsman ontvankelijk is, verloopt de verdere communicatie van hen. Groetjes, Heidi

sinds 10 December klant geworden bij Proximus, komende van Telenet. Nu twee maand verder. En nog steeds moet ik bij de twee betalen voor dezelfde service. Naar alle twee de operatoren gebeld. Maar de een wijst met de vinger naar de andere. Ik moet toch hun job niet doen. Gaat trouwens niet. Gaat hier over één easy switch. Maar verwachten blijkbaar allebei dat je wel verder betaal. Tot het misschien in orde komt! Wat een service zeg. Ik wil stoppen bij Proximus ook na dit voorval. Hoe doe je dit, kan dat na klacht van slechte service? Al klacht ingediend bij de ombudsman. Nog ergens waar ik dit kan doen? Aangezien ik niet geholpen word dan maar zo stappen nemen.

als de prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze u klacht verder behandelen

Reageer