Vraag

Vraag over nieuw gsm abonnement dat niet werkt

  • 20 January 2018
  • 3 reacties
  • 398 Bekeken

Hey! Ik heb sinds 12 januari een nieuw abonnoment bij Proximus, nl. Mobilus S. Ze zeiden dat ik mijn oude simkaart gewoon moest blijven gebruiken tottdat mijn nieuwe wordt geactiveerd maar dat is al meer dan een week geleden. Vandaag heb ik naar Proximus gebeld om dit te vragen maar als antwoord kreeg ik dat ik moest bellen naar het nummer 6000 dat niet in gebruik blijkt te zijn...
Wat moet ik nu doen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
? 6000** = 080022800 klantendienst Px
** enkel gratis bereikbaar vanaf Px netwerk (vanaf andere netwerken 6000 = 0475156000 & betalend)

Kan het dat je van een andere operator komt? Indien ja kijk naar www.crdc.be om uit te vissen of je nr al dan niet overgedragen is naar Px
In elk geval 12/01 -> 21/01 = niet normaal/te lang (in principe moet dit zonder problemen op 1 à 2 werkdagen kunnen en heeft iemand zijn job ondertussen duidelijk niet goed gedaan)
Reputatie 6
Badge +2
Laat dit nog even weten op de link,
Meld alle gegevens.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 6
Badge +3
Jeroen, je kan ook 080022800 bellen, een gratis nummer. Volg wel het juiste menu. Groeten. Jan

Reageer