Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

116 reacties

Ik zou ook graag beroep doen op de kwaliteiten van de Forum-medewerkers hier 😉

Kan iemand even nakijken of voor mijn nummer (zie profiel) VoWifi geactiveerd is? 
 

Heel erg bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +5

@Katrien86 Ik heb de VoWifi voor je geactiveerd. 

@Katrien86 Ik heb de VoWifi voor je geactiveerd. 

Dankjewel Daisy! Je verdient een standbeeld 😊

Goede middag. Kunnen jullie voice over wifi ook voor mij activeren? Mijn toestel is compatibel - opgezocht en nagekeken en alles is lokaal geactiveerd.

Alvast bedankt

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Reputatie 7
Badge +5

@FrederikaTournicourt Ik heb de Voice over Wifi voor je geactiveerd.

Badge

Wij zijn recentelijk overgestapt van Telenet naar Proximus met 2 nummers.

Daarnaast 2 nummers omgezet van Pay&Go naar abonnement.
VoWifi is niet geactiveerd.
Hoogst irritant aangezien wij in een nieuwbouw wonen en geen bereik binnen hebben.
De batterijen van de telefoons worden leeggezogen door steeds te zoeken naar netwerk.
We hebben allemaal vrij recente en compatibele telefoons en instelling is geactiviveerd.

Kan iemand ons hierbij helpen aub?
Alvast bedankt.

 

@GooDewo  Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, : Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv. de twee telefoonnummers ivm je betrokken vraag), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@GooDewo 

aanvraag is gedaan om ontbrekende opties toe te voegen;

groeten

Tina

Is het mogelijk om VoLTE en VoWifi ook voor mijn nummer te activeren?

Alvast bedankt. 

Dank je wel Daisy!

Zouden jullie VoWifi en VoLTE voor mij kunnen activeren ?

Reputatie 7
Badge +4

@GooDewo @altair90 @Lb134 Vowifi is nu geactiveerd op jullie nummers. 

Badge

Beste,

is het mogelijk om VoWifi te activeren op mijn gsm, heb al jaar en dag geen netwerk thuis, onmogelijk om te bellen noch sms’en.

 

 

 
Reputatie 7
Badge +5

@Denis_046 Ik heb het actief gezet voor je.

Badge

@Denis_046 Ik heb het actief gezet voor je.

bedankt hoor

 

 

Hallo, 

 

Zelfde verhaal hier, geen ontvangst thuis , Proximus abonnement voor mobiele telefonie , Telenet voor TV en Wireless netwerk … 

Al 5 x met Proximus klantendienst gebeld  om Vowifi te activeren , 2 x mail toegestuurd gekregen met de correcte setting voor mijn gsm (staat allemaal correct ) 2 x 20-30 minuten aan de lijn gehangen en dan verbinding verbroken..

 

Laatste keer dat ik belde kreeg ik te horen dat VoWifi enkel ondersteund wordt op Proximus Wifi wat volgens mij niet correct is … 

ik hoop dat iemand van Proximus op dit forum mij kan helpen , begint echt belachelijk te worden… 

 

mvg

S

@stevenalen123 in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Je hebt enkel een compatibele smartphone nodig, met de VoWiFi op actief en verbonden zijn met een wifi-netwerk thuis of ergens anders.

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

hi Martin,

 

Bedankt voor je antwoord, forumprofiel is ingevuld.

 

mvg

Steven

@DaisyS @HadewychT kunnen jullie aub naar mijn bovenstaand probleem kijken en eventueel VoWifi aanzetten voor mijn nummer ? 

 

dankjewel ,

mvg

Steven

Reputatie 7
Badge +4

@stevenalen123 Ik heb VoWifi geactiveerd op je nummer. Het is inderdaad compatibel met alle draadloze netwerken en zou dus ook op je Telenetverbinding moeten werken. 

@HadewychT , super ! dankjewel … mss een domme vraag , ik heb een iPhone 14 pro max , kan ik visueel zien of het werkt? 

 

bedankt

Steven

Ter info: je kan het weten of het werkt als je vliegtuigmode inschakelt en alleen wifi terug opzet en je dan kan bellen is het ok.

Wifisymbool
Naast het symbool wordt de aanbieder weergegeven. 


 

Reputatie 7
Badge +4

@stevenalen123  Meer info over Vowifi vind je hier. Op de meeste toestellen zie je dan een wifi-symbool met een telefoonhoorntje ernbij. 

@HadewychT  , ik heb in mijn profiel een 2de nummer toegevoegd van mijn vrouw , Evelien die een gsm en abo heeft via haar werk … 

Kan je het hiervoor ook activeren aub ? dan kan zij eindelijk ook van thuis uit bellen :-)

bedankt

Steven 

Reageer