Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

116 reacties

Badge

Beste,

is het mogelijk om VoWifi te activeren op mijn gsm, heb al jaar en dag geen netwerk thuis, onmogelijk om te bellen noch sms’en.

 

 

 
Badge

@Denis_046 Ik heb het actief gezet voor je.

bedankt hoor

 

 

Ik zit met hetzelfde probleem: geen VoWIFI op mijn Oneplus 8t (android 12.1) waar het nochtans wél aangevinkt staat in de instellingen. Kan iemand van proximus het ook op mijn nummer activeren?

Hallo, 

 

Zelfde verhaal hier, geen ontvangst thuis , Proximus abonnement voor mobiele telefonie , Telenet voor TV en Wireless netwerk … 

Al 5 x met Proximus klantendienst gebeld  om Vowifi te activeren , 2 x mail toegestuurd gekregen met de correcte setting voor mijn gsm (staat allemaal correct ) 2 x 20-30 minuten aan de lijn gehangen en dan verbinding verbroken..

 

Laatste keer dat ik belde kreeg ik te horen dat VoWifi enkel ondersteund wordt op Proximus Wifi wat volgens mij niet correct is … 

ik hoop dat iemand van Proximus op dit forum mij kan helpen , begint echt belachelijk te worden… 

 

mvg

S

Ik zou ook graag beroep doen op de kwaliteiten van de Forum-medewerkers hier 😉

Kan iemand even nakijken of voor mijn nummer (zie profiel) VoWifi geactiveerd is? 
 

Heel erg bedankt alvast!

Dank je wel Daisy!

@DaisyS @HadewychT kunnen jullie aub naar mijn bovenstaand probleem kijken en eventueel VoWifi aanzetten voor mijn nummer ? 

 

dankjewel ,

mvg

Steven

Reputatie 7
Badge +5

@Katrien86 Ik heb de VoWifi voor je geactiveerd. 

Graag aub dringend mijn VoWiFi activeren aub.

 

Ik ben zaakvoerder en heb helaas na mijn verhuis geen goede Proximus gsm verbinding op mijn kantoor.

 

Bij voorbaat dank!

Ik sluit graag aan in de rij. Sinds een tijdje een nieuw toestel, VoLTE werkte meteen, maar ben er gaandeweg achtergekomen dat VoWifi niet werkt. Instellingen van het toestel zijn OK (Samsung A33 5G), kan er een bereidwillige Proximus-medewerker het VoWifi-schakelaartje van mijn nummer ook “aan” zetten?

Ter info: zal voor maandag zijn als de PX forummedewerkers hier terug de draad opnemen.

@HadewychT , super ! dankjewel … mss een domme vraag , ik heb een iPhone 14 pro max , kan ik visueel zien of het werkt? 

 

bedankt

Steven

Ter info: je kan het weten of het werkt als je vliegtuigmode inschakelt en alleen wifi terug opzet en je dan kan bellen is het ok.

Wifisymbool
Naast het symbool wordt de aanbieder weergegeven. 


 

Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)

Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)

Maandag komen de PX medewerkers hier terug langs op het forum best het tel nr waarover het gaat in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten in één van de passende privé vakken of bv in het privé vak “ticket”, deze privé aangeduide tekstvakken kunnen alleen door PX medewerkers gezien worden.

Alle stappen doorlopen zoals beschreven op de website van Proximus. iPhone versie is oké, iOS is oké en Bellen via wifi op de iPhone staat aan.

Het probleem ligt dus bij Proximus en ik heb hier op dit forum al veel over gelezen.

Graag dringend op te lossen door Proximus aub!

Reputatie 5
Badge +2

@wodevi das fijn om te horen.

bedankt super !

Reputatie 2

Hey, ik wil ook weten of bij mij VoWifi actief is. Ik heb al een hele lange tijd aan maar komt maar niet in de statusbalk van mij. Hetzelfde geldt voor mijn vader en mijn broer. Kunnen jullie dit effe checken? Ik heb hun nummers bij “ticket” gezet in mijn profiel. Ik hoor het graag. 

 

m.v.g.

De optie van VoWifi is zichtbaar op mijn oneplus 8 pro, maar nog niet werkend (geen icoontje). Het zou fijn zijn moest dit voor mij ook geactiveerd kunnen worden, aangezien ik binnenshuis totaal geen ontvangst heb. Alvast bedankt!

beste, 

 

ik heb ook problemen met de VoWiFi. kan dit voor mij ook geactiveerd worden aub ? ik weet ook niet wat anders het probleem kan zijn. 

 

mvg

de toestellen waarvoor dit kan kun je hier vinden→ Bellen via wifi | Proximus

PX forummedewerkers kunnen dit activeren aan hun kant, maar op feestdagen komen ze hier niet langs.

Reputatie 7
Badge +3

@Massimo D. 

de aanvraag voor nazicht is verstuurd.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane 

ik heb alle nummers nagekeken:

het nummer dat eindig op 31 heeft alle nodige opties reeds actief staan

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

kijk je deze link eens na? volg je de instructies? misschien is er nog iets fout in je toestel zelf?

hetzelfde voor het nummer dat eindigt op 24, en op 72 idem… 

groeten,

Tina

Reputatie 3
Badge

Goeiedag,  Mijn telefoonnummer werd vorige vrijdag van een bedrijfsabo overgezet op een pay and go (op mijn vraag in akkoord met mijn werkgever). Één dag nadien heb ik dat nummer laten opnemen in mijn Flex Fiber pakket en koos voor Mobile Flex Maxi.

Mijn mobiele lijn en mobiel internet werken sinds zaterdagavond, MAAR. VoWIFI en VOLTE staan bij Proximus blijkbaar nog niet actief. Kan iemand dit nakijken ?  Alvast bedankt! 

Reageer