Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

116 reacties

@stevenalen123 in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Je hebt enkel een compatibele smartphone nodig, met de VoWiFi op actief en verbonden zijn met een wifi-netwerk thuis of ergens anders.

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

hi Martin,

 

Bedankt voor je antwoord, forumprofiel is ingevuld.

 

mvg

Steven

Reputatie 7
Badge +4

@stevenalen123 Ik heb VoWifi geactiveerd op je nummer. Het is inderdaad compatibel met alle draadloze netwerken en zou dus ook op je Telenetverbinding moeten werken. 

Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)

Maandag komen de PX medewerkers hier terug langs op het forum best het tel nr waarover het gaat in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten in één van de passende privé vakken of bv in het privé vak “ticket”, deze privé aangeduide tekstvakken kunnen alleen door PX medewerkers gezien worden.

Ik heb mijn mobiel nummer aan mijn profiel toegevoegd. Bedankt!

Voor mij is het eindelijk opgelost dank je @Michael V !

Reputatie 7
Badge +3

@SV1 

ik heb je bericht doorgestuurd naar een collega

als we feedback krijgen, komen we hierop terug.

mvg,

Tina

@Jarroo vul hiervoor best zoveel mogelijk gegevens aan in je forumprofiel zodat de PX forum medewerkers hiermee direct verder kunnen om maandag de instellingen aan hun kant te kunnen controleren, zet bv het betrokken telefoonnummer waarover het gaat in het tekstvak ticket 

Reputatie 7
Badge +3

@Jill Clinton 

de VoWiFi is geactiveerd op het profiel van je GSMnr.

 

Geert

 

@DexterBelgium Ik heb het voor jou geactiveerd.

Top, werkt inderdaad vlekkeloos, hartelijk bedankt voor de snelle reactie!

Reputatie 7
Badge +5

@Igor-Alberic Ik heb dit geactiveerd.

Reputatie 7
Badge +4

@KoenraadV Ik heb VoWifi voor je geactiveerd. 

 

Reputatie 3
Badge

@DaisyS ; heel hard bedankt 🙏 

Kan iemand alsjeblieft VoWiFi activeren voor de twee nummers in mijn profiel?

Kan iemand van Proximus mij helpen en VoLTE en VoWifi voor mij activeren zoals voor de andere mensen in deze thread? Ik heb meerdere keren geprobeerd het 0800-nummer te bellen en kwam nergens.

Beste,

Ook voor mij en mijn man werkt VoWIFI niet, zou iemand kunnen nazien of dit geactiveerd is?

Mvg !

Kunnen jullie voice over wifi ook voor mij activeren? Mijn toestel is compatibel - opgezocht en nagekeken en alles is lokaal geactiveerd.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +5

@FrederikaTournicourt Ik heb de Voice over Wifi voor je geactiveerd.

Badge

Wij zijn recentelijk overgestapt van Telenet naar Proximus met 2 nummers.

Daarnaast 2 nummers omgezet van Pay&Go naar abonnement.
VoWifi is niet geactiveerd.
Hoogst irritant aangezien wij in een nieuwbouw wonen en geen bereik binnen hebben.
De batterijen van de telefoons worden leeggezogen door steeds te zoeken naar netwerk.
We hebben allemaal vrij recente en compatibele telefoons en instelling is geactiviveerd.

Kan iemand ons hierbij helpen aub?
Alvast bedankt.

 

Beste,

 

Kan er iemand voor mijn nummer ook VoLTE en VoWiFi activeren? Dit werkt nog niet terwijl dit aan staat op mijn toestel.

@GooDewo  Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, : Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv. de twee telefoonnummers ivm je betrokken vraag), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Kan VoWifi  geactiveerd worden voor mijn nummer dat ik in het veld “Ticket” gezet heb.

Zou het kunnen dat VoWifi nog niet ondersteund wordt voor de Samsung Galaxy Ultra 5G (staat in ieder geval nog niet vermeld in de PX lijst met VoWifi ondersteunde Samsung Toestellen)

@Jarroo Ik heb het voor beide nummers in je profiel geactiveerd. Met deze tips zou het moeten werken

Bedankt. VoWifi werkt nu op beide toestellen. 

Reputatie 7
Badge +3

@PWaegeman Juist volgende feedback ontvangen: 

LTE staat actief.

VoWifi niet omdat het toestel dat men gebruikt niet compatibel is met VoWifi van proximus.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge +2

@petervl Wij activeren alleen maar mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van vowifi. Alles in verband met werking is toestel gerelateerd.

@Michael V Kunt u mij dan bevestigen dat VoWifi geactiveerd is op mijn nummer ? Met dat antwoord kan ik dingen uitsluiten die te maken hebben  met dat probleem… (Volgens Oneplus ligt het probleem bij Proximus.)

Reputatie 7
Badge +3

@GooDewo 

aanvraag is gedaan om ontbrekende opties toe te voegen;

groeten

Tina

Reageer