Beantwoord

Vowifi settings verdwenen voiwifi niet meer actief

  • 11 May 2021
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties

Tot voor kort was vowifi actief en te selecteren in het menu van mijn samsung s21. Ik merk dat de settings verdwenen zijn en ik geen gebruik meer maak van vowifi. @ proximus, hoe kan dat? Kunnen jullie dat opnieuw activeren?

icon

Beste antwoord door rvb 11 July 2021, 20:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@rvb Ik heb deze optie geactiveerd op uw nummer. Dit zou nu moeten werken. 

Wifi calling lukt opmieuw niet meer!

@HadewychT ?

@HadewychT komt hier natuurlijk niet iedere dag kijken, maar zelfs een andere forummedewerker kan dit ook verder natrekken morgen.

Ik ben veranderd van abonnement en ook bij mij werkt de VoWifi niet langer. Heb alles al eens een reset gegeven en de instellingen bekeken maar alles lijkt goed te staan. Moet er langs de proximus kant misschien iets terug op actief gezet worden ?? Alle hulp is welkom want waar ik woon is zo goed als geen gsm dekking :(

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben veranderd van abonnement en ook bij mij werkt de VoWifi niet langer. Heb alles al eens een reset gegeven en de instellingen bekeken maar alles lijkt goed te staan. Moet er langs de proximus kant misschien iets terug op actief gezet worden ?? Alle hulp is welkom want waar ik woon is zo goed als geen gsm dekking :(

 

hi, kan je het nr waarom de vowifi actief zou moeten zijn/komen even in je profile plaatsen ?
dan bekijk ik dit voor je

Beste, dank je wel voor uw reactie. Ondertussen werkt het terug normaal. Na nog eens te bellen naar Proximus bleek dat het nummer inderdaad niet meer ‘open’stond voor VoWifi. Amper een paar minuten na dit aan te passen, werkte het weer. De eerste persoon had zich dus gewoon vergist en was de optie VoWifi dus toch niet aangezet.