Hallo,
na jaren sukkelen van geen ontvangst in huis dan uiteindelijk toch maar beslist een nieuwe Samsung telefoon te bestellen, zijnde de Galaxy Z Flip 3 (256GB). aangezien de 256GB versie niet beschikbaar is deze maar bij Coolblue besteld.
VoWifi weigert echter wel te werken :( Al even met een vriendelijke persoon van de helpdesk gebeld, maar dat heeft weinig geholpen tot nu.
Bij nadere inspectie staat op de handleiding voor VoWifi er expliciet bij vermeld dat het toestel een BELUX variant moet zijn? (ik kan me vergissen, maar een paar weken geleden stond dat er toch niet bij?) Het toestel dat ik van coolblue gekregen heb is dat echter niet :(
Kan iemand van Proximus nakijken of VoWifi aan staat voor mijn nummer? En/of bevestigen dat de versie die ik heb gewoon niet werkt en het toestel dan alleen via Proximus kan aangekocht worden?
mijn tel-nr staat in mijn account ingevuld. (klantennr ken ik niet, abonnement loopt via werkgever)
Alvast bedankt