Vraag

vowifi

  • 27 October 2022
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Beste,

 

gisteren met2numlers van orange naar proximus over gestapt. Vowifi staat op beide toestellen aan maar geen verbinding. Klantendienst zegt dat ik €5/maand moet betalen voor een publieke wifi(????) maar dit is de vraag niet. Wie kan me hier verder helpen


5 reacties

Bedankt

Reputatie 7
Badge +5

@Mattyvdm De vowifi staat nu actief op beide nummers.

Dan zal dat geen probleem zijn voor de PX forummedewerkers om dit te activeren zet bvb de twee Telefoonnummers waarover het gaat in het vak ticket van je forumprofiel:

best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Zijn beide iphone12 en staan in de lijst

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Proximus medewerkers op dit publieke forum zullen u vanaf morgen wel verder kunnen helpen hieromtrent indien uw toestellen opgenomen zijn de Proximus-lijst dienaangaande (en die niet noodzakelijk dezelfde is als deze van Orange of Telenet)

In principe is VoWiFi enkel beschikbaar indien er geen interne 4G dekking is

Bellen via wifi | Proximus

Vermeld de betrokken GSM-nummers in een vrij veld “ticket” van uw forum login profiel (aldaar enkel zichtbaar voor Proximus)

Reageer