Vraag

voLTE note 10 (abonnement via werkgever)

  • 21 March 2020
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Beste,

Ik heb sinds een 3-tal maand een abonnement genomen via mijn werkgever. Een smart Enterprise Intense.

Mijn vraag luidt: mijn Samsung Note 10 staat ingesteld om via 4G te bellen, maar doet dit overduidelijk niet. Mss iets langs jullie kant, en kunnen jullie dit activeren zonder dat ik via de beheerder moet gaan?

 

Bedankt voor een snelle reactie


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Blijkbaar hoopt u op een snel antwoord van iemand van Proximus, die komen in principe niet op het forum gedurende het WE. 

Probeer bellen eens 0800 22800 (dat is hetnummer voor partikulieren, voor bedrijven efkens googlen), daar kan wat geduld nuttig zijn, sukses.

Om later proximus medewerkers toe te laten u snel te vinden vul je best zo veel mogelijk gegevens in op uw profiel. Die zijn op het forum niet zichtbaar, voor Proximus medewerkers wel.

Of het gewoon vragen aan de beheerder.

Blijkbaar hoopt u op een snel antwoord van iemand van Proximus, die komen in principe niet op het forum gedurende het WE. 

Probeer bellen eens 0800 22800 (dat is hetnummer voor partikulieren, voor bedrijven efkens googlen), daar kan wat geduld nuttig zijn, sukses.

Om later proximus medewerkers toe te laten u snel te vinden vul je best zo veel mogelijk gegevens in op uw profiel. Die zijn op het forum niet zichtbaar, voor Proximus medewerkers wel.

Of het gewoon vragen aan de beheerder.

Deze info had ik, ik zal mss best even bellen

tnx

louter als bijkomende info: 

Ondersteunde toestellen enz….:

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_volte/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/volte.html

maar het kan altijd zijn dat proximus deze zelf voor je toestel nog moet activeren.

Reputatie 7
Badge +4

@mdauwe  Ik zou je aanraden om contact te nemen met de persoon die verantwoordelijk is voor de mobiele abonnementen bij je werkgever, die kunnen vervolgens met ons contact nemen.

Reageer