Beantwoord

VoLTE en VoWIFI op Samsung Galaxy S21 Ultra 5G werkt niet

  • 20 May 2021
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Beste,

Ik ben net nieuwe klant bij Proximus. Ik heb een Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Maar VoLTE en VoWIFI werkt niet. Als ik naar de status ga kijken staat er IMS niet geregistreed. Dit is wat VoLTE betreft. De VoWIFI totaal geen netwerkbereik hebben en gewoon weigeren te registeren op het wifi netwerk. Ik heb al meermaals met de klantendienst gebeld, maar op zijn zachts uitgedrukt is dat een heel advontuur en je word van kasje naar de muur gestuurd.

 

Graag hulp.

icon

Beste antwoord door ldb1207 21 May 2021, 15:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Beste,

Ik ben net nieuwe klant bij Proximus. Ik heb een Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Maar VoLTE en VoWIFI werkt niet. Als ik naar de status ga kijken staat er IMS niet geregistreed. Dit is wat VoLTE betreft. De VoWIFI totaal geen netwerkbereik hebben en gewoon weigeren te registeren op het wifi netwerk. Ik heb al meermaals met de klantendienst gebeld, maar op zijn zachts uitgedrukt is dat een heel advontuur en je word van kasje naar de muur gestuurd.

 

Graag hulp.

Ondertussen werd het probleem opgelost door een zeer vriendelijke en gekwalificeerde medewerker. Bedankt daarvoor!