Vraag

VoLTE en VoWifi op oneplus 8t

  • 27 November 2020
  • 10 reacties
  • 844 Bekeken

Wanneer worden deze opties actief op deze smartphone?  Vindt het zeer vervelend dat ik slecht bereik heb in de meeste gebouwen, het bellen via WiFi zou mijn probleem oplossen.


10 reacties

FYI: vowifi is er nog niet

Proximus medewerkers kunnen meer info verschaffen als ze hier straks de draad opnemen

 

Reputatie 7
Badge +4

VoWifi is op dit ogenblik enkel beschikbaar voor testers op bepaalde modellen van Samsung en wordt deze maand ook op Apple verwacht. Voor Oneplus is er jammer genoeg nog geen vooruitzicht. Dit hangt niet enkel af van Proximus maar ook van de producent van de GSM. 

Reputatie 7
Badge +1

VoWifi is op dit ogenblik enkel beschikbaar voor testers op bepaalde modellen van Samsung en wordt deze maand ook op Apple verwacht. Voor Oneplus is er jammer genoeg nog geen vooruitzicht. Dit hangt niet enkel af van Proximus maar ook van de producent van de GSM. 

Als bellen via WiFi beschikbaar komt via PX en Apple, hoop alle modellen IPhone, ga ik over naar PX mobiel. Orange heeft dit al want staat bij mijn instellingen op de IPhone 6S om te activeren 😷🤗😉

Op mijn oude S7 Edge gingen beide functies zonder problemen, welliswaar via Telenet. Moet ik nu spijt krijgen dat ik naar Proximus ben overgestapt?  Trouwens Volte is beschikbaar op mijn Oneplus 8T bij de instellingen, maar blijkbaar niet bij Proximus.

werkt Vowifi ook op de oneplus 8T nu via proximus? ik overweeg dit toestel 

 

vriendelijke groeten

 

Dimitri

kun je hier zien → Bellen via wifi | Proximus

blijkbaar alleen Apple & Samsung is volgens mij wat  verouderd.

 

toch bedankt voor de reactie

morgen kunnen de Proximus forummedewerkers ook natrekken of er nog andere toestellen eventueel zouden in de pijplijn zitten, die nog niet in deze lijst opgenomen werden.

Ook een vraag ivm vowifi en Oneplus 9 pro, op jullie site bij het toestel staat er een vinkje bij VoWifi maar deze werkt (nog) niet op mijn toestel ??? ook geen mogelijkheid om het aan te zetten ? Kan dit eens bekeken worden aub ? mvg

How to enable VoWIFI | Proximus

Reageer